Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
140 hk räcker till över 200 km/h. Frågan är hur många av dina dryga 144 hästar som är kvar och hur många som faktiskt jobbar i motorn.

Skillnaden mellan din bil och de du länkar för samma pengar är att de du länkar till fungerar och har servats. Omhändertagen vs inte omhändertagen för samma pengar. Bilen med 2/3 av miltalet på din bil är osåld trots en prissänkning med 4000 kr till 8 lax.
av Lillarapunzel
Schmoyoho skrev:140 hk räcker till över 200 km/h. Frågan är hur många av dina dryga 144 hästar som är kvar och hur många som faktiskt jobbar i motorn.

Skillnaden mellan din bil och de du länkar för samma pengar är att de du länkar till fungerar och har servats. Omhändertagen vs inte omhändertagen för samma pengar. Bilen med 2/3 av miltalet på din bil är osåld trots en prissänkning med 4000 kr till 8 lax.
Va?! Bilar kan väl ändå inte tappa hästkrafter?! :-O)
Min har också servats! Det finns 2 hela pärmar med allt från spolarvätska inköp till besiktningsprotokoll! :mrgreen:
Däremot tycker jag det är konstigt att den där 16k-mila inte blivit såld, ens för 12! Blå låg från början ute för 22k (20?) om jag inte missminner mig, men blev sedan prissänkt i några omgångar....
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:Notera att den nedersta redan är nedsatt från 12k, vilket betyder att INGEN KÖPER EN GAMMAL 850 FÖR DOM PENGARNA!

En 10V(144hk) har f.ö. en topphastighet på strax över 200km/h, 0-100 på ~11sek(aut)/10sec(man).
Oj! :-O)
Har för mig att Blå låg ute för 20-22k från allra första början, men sedan prissänktes i några omgångar, och pappa prutade på det.... :roll:

Jisses! Det där är ju t.om. mer än vad man kan säga om våran Skrot-Skoda... :lol: (Octavia Combi TDI 4x4 -14)
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:TDI säger inte så mycket, finns X antal motorer att välja på... Svagaste toppar 188km/h och starkaste 226km/h.

edit: samtliga gör 0-100 fortare än 850 10V 144hk dock.
Var faktiskt tvungen att googla; Vår skit-skoda har 150 hk!
av Lillarapunzel
White skrev:Går det inte att köra din bil i ens 100km/h är det något alvarligt fel med den, det är ett som är säkert! :???:
Jisses! Låter dyrt! :-O)
Men den gick igenom besiktningen i april med endast en 1a för rostiga bromsskivor bak, så förstår inte vad som skulle kunna vara fel? ?:-/
Visst, den luktar ju lite olje-raffinaderi emellanåt, men den går ju jäkligt trevligt i upp t.om. 80 km/h.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 159

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]