Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Ja en Åsna som är gravt haltande också för den delen! (Om man nu tänker på hur din bil går och mår)
Nej nej ingen åsna, ett rullande smörgåsbord med lite ventilsallad och olika tillbehör :wink: (R)
av Lillarapunzel
Schmoyoho skrev:Jag fortsätter mitt spår med hästanalogier och kontrar med: vad är skillnaden? Båda har fyra ben och är bruna. Båda borde ju vara likvärdiga på travbanan.

Bild
Bild
Hahahahahahahahaha jag dör! (R) (R) (R) (R) (R) (R) (R) (R)
Satte just middagen i halsen för att jag skrattade så mycket! :mrgreen: (R) (R)
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:
Lillarapunzel skrev:Vad är R-modellerna? :shock: Tycker de där ser rätt lika ut som Blå. Jag menar, de är sedaner, har skinnklädsel och är i fint skick. Same, same, men med annan färg typ?

..... ugh........................ Nästan dubbelt så mycket motor, diffad drivning, helt annat chassi, betydligt mer utrustning, exklusiv R-utrustning och en jävla massa annat.
Jämfört med R så är din en åsna med vagn(nej, inte ens en häst med vagn!).
Oj! :shock:
Då förstår jag att de än idag kostar 50-100 000 kr!
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
White skrev:Ja en Åsna som är gravt haltande också för den delen! (Om man nu tänker på hur din bil går och mår)
Nej nej ingen åsna, ett rullande smörgåsbord med lite ventilsallad och olika tillbehör :wink: (R)
Hahahahaha glöm inte dressingen och kanelen! (R) (R)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:
Hahahahaha glöm inte dressingen och kanelen! (R) (R)
Just det kanel, ingefära och massa andra trevliga överraskningar :-)-)
av Lillarapunzel
Appropå Blå och påstådda överpriser. Kollade Blocket igen.
Dessa bara måste vara likadana som Blå (frånsett att de är -95), annars vet jag inte vad!
Den i Uppsala verkar ju dessutom så gott som identisk även vad det beträffar paket och miltal. Dock tydligen lite rostig, vilket Blå inte är. Men ändå. Och, just det, dessa kostar precis lika mycket som Blå, utan att vara några superfantastiska samlar ex..................... :roll:
Så vad överpriser kommer ifrån vet jag inte!

https://www.blocket.se/uppsala/Volvo_85 ... ?ca=11&w=2
https://www.blocket.se/stockholm/Volvo_ ... ?ca=11&w=2

*Ping! Lucif3r*
av Lillarapunzel
White skrev:Dom går kanske att köra i över 80km/h!? :wink:
Ja den där "typ identiska" var ju nybesiktigad, så det får man väl hoppas! :mrgreen:
Och alltså, det går teoretiskt att köra Blå i upp till ca. 95-100 km/h också, bara att det hackar och smäller på ett ganska osunt sätt då...Över 100 km/h verkar dock inte alls funka :/ Men den har ju bara typ 150 hk, så då orkar väl den inte så mycket kanske......
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 159

Skulle hjälpa syrran igår att byta brom[…]

V60 sliter däck bak

https://vparts.se/se/powerflex-polyuretan-bararmsb[…]

Det är inte nedtill, under fönstren/rygg[…]

Cigg-uttag maxström?