Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Men nu ska vi inte vara sånna nightmare. :D klart ni kan reda ut något.. Precis som Grammse säger så kostar säkerligen org. fronten mer från volvo än vad stylingfronten gör..Ett tips är kanske att erbjuda och komma med förslag från din egna sida så att de känner att det kan vara värt för dom också, eller snacka med din lackerare att snacka med dem. Att hjälpa dem att hitta lösningar kanske gör att de "orkar" göra undantag :)

/stagesix
:evil: :evil: Kul kom ut i morse å få se att bilen har en ny färg :( GULD. Någon tyckte det var kul att klottra på min bagarsluka lite här å där med guld färg :evil: :evil: :evil:

VA FAAN man får inte ha ett skit ifred va väll någon skit som inte har bil elelr körkort å måste ta bussen varje dag LOOL snacka om förlorare
USCH FY FAN för alla j..la ligister som springer omkring o gör livet surt för andra :-(O) :evil:
Jag lider med dig :(

Mvh/Roger
Jag bor i ett lugnt radhusområde med barnfamiljer med småbarn och många pensionärer som e lediga.

Slänger med en bild på hur det ser ut men var dock tvungen att ta en närbild för att det skulle synas i mörkret men det är samma skit över hela luckan :(
Bild
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 135
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]