White skrev:Ofta håller ju äldre saker längre än moderna med. :)Absolut nu har dom börjat att snåla ner på saker dom skyller säkert på miljön men priset är det dubbla om inte mer :shock:
Moderator: Moderatorer
White skrev:Ofta håller ju äldre saker längre än moderna med. :)Absolut nu har dom börjat att snåla ner på saker dom skyller säkert på miljön men priset är det dubbla om inte mer :shock:
DayDreamer skrev:White skrev:Ofta håller ju äldre saker längre än moderna med. :)Absolut nu har dom börjat att snåla ner på saker dom skyller säkert på miljön men priset är det dubbla om inte mer :shock:
Perra83 skrev:Jag vill minnas att bilar med slutsteg original till högtalarna har färre kablar in i stereon. Men alla kablar finns ändå där bakomOk bra att veta att det är under passagerarstolen man ska leta för att finna förstärkaren.
Vill man använda stereons förstärkare på bilar med original monterat slutsteg får man gräva lite bakom stereon och dela på kablaget.
När ja köpte min V70R satt en eftermarknads stereo i bilen men slutsteget under passagerarstolen va inte inkopplat. Men det gick att använda.
Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]
Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]