Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tack tack för kommentarerna :) Jag var faktiskt lite inne på spacers också, bara för att få ut dom lite extra sådär. Men det är pangfullt i hjulhusen. Finns inte en chans till spacers. Bak får jag inte ens in pekfingret mellan däck & inneskärm..

Jag har tänkt på det där med att lacka skänkskärmarna, men skulle nästan vilja se hur det ser ut innan jag gör det. För jag är inte övertygad om hur det blir.

Nästa steg är väl lite lampor & sånt.. Sen ska vi titta om det inte är läge att renovera bromsarna lite och färglägga en & annan detalj där.. :wink:

Som vanligt. More to come...

/Ticken
Hör av er till citydäck i malmö. Dom tar hem dessa. Dock verkar det som dom är slutsålda nu och resnoterade hos tillverkaren. Så räkna med lite leveranstid. Finns dock möjlighet att dom finns i 19" dock.. Ring och kolla med citydäck.

Tack så mkt för alla fina kommentarer också!

Var på Elmia mässan och fyndade ett par usablinkers för mkt bra pris. Blev lite turbomeck på parkeringen :wink:
Bild

Och dagen efter, nytvättat och bra.
Bild

/Ticken
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Har precis beställt en likadan av en lokal el[…]