Oj oj oj, nu har det stått still här. Inte hänt så mycket. Gjort om den vänstra podden som sagt men inte haft tid och ork att fixa bild då jag endast har mobilkamera personligen men vill ordna lite bättre bilder egentligen.
Börjat arbetspraktik också så har inte så mycket tid över eller pengar heller för den delen.
Men har köpt mig 6 meter 20mm2 kopparkabel och 6 meter 50mm2 kabel som ska fördelas till stegen i framtiden.
Slog till då jag fick detta till helt sanslöst lite pengar!

Sen har jag nog lyckats övertygat sambon om att jag ska få lägga en del av kassan på en ny stereo, rättare sagt en Alpine CDA-117 Ri. Har strömkablar & lågnivå hemma samt ett sansuisteg från 80 -talet på 2x60W som jag tänkte testa iaf annars fortsätter jag köra på stereon och låter 6.5" ligga kvar i garderoben tills vidare. Lär nog inte bli sämre med detta steg dock så kommer nog att fungera tillsvidare iaf. Vill åt den grymma Dacen och tidskomp, aux/ipod -möjligheterna jag får med en ny stereo.
Behöver köpa säkringshållare och säkring och lite kabelskor bara samt ett distributionsblock för kablaget.
Hoppas att kablaget räcker då jag ska ha de 6 meter 50mm2 kabel från batteri fram + jord fram, jord bak samt helst till generatorn också. Annars får jag köpa 1 meter kabel till.
Sen har jag ändrat mig en hel del från att bygga ren SQ och tänker inte tävla något utan bara bygga en bil som låter ruskigt bra och poppar högt:)
S40N T5 "The Joker" Autotech steg 2 multifuel
http://www.garaget.org/fellow