Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Blev inge mek i lördags så det blev idag ist. Pite palt kan man ju inte tacka nej till. Har ryckt dubbarna ur vinter däcken så dom ska få agera som Sommardäck. Blir nya vinterdäck nästa vinter.

Bild
Plåtfälg äg.
Bild
Däcket ska till plåtfälg.
Bild
Rinningar i texten på grund av nå knas med pennan.
Bild
Såhär kan det se ut i garaget.
Bild
Bild
Åkte även på en valvoline dekal.
Bild
Snyggt med rödtonat original.
Bild
Ska koppla så detr lyser så här på höger sidan med.

I övrigt så är det tänkt att bilen ska användas som projekt arbete i trean men ändå vara rullande.

/E
Är inte värt att köpa sommardäck om man får körkortet typ strax före vintern. Så då är det bättre ta dom 2 bästa vanliga sommardäcken och rycka dubben ur dom 2 bästa vinterdäcken. Köpa nya vinterdäck nästa kommande vinter ist.
Har idag hört mig för vad st skylt hållare för Eu plåt kostar så det blir 2 sånna och 2 nya nr plåtar. När pengarna trillar in.

Edit: Finns inte ett elschema till denna bilen. Har frågat på skelleftebil och dom hittar inget schema alls eller rephandbok så det blir leta på google och mejla till andra audi försäljare.
Har idag införskaffat lite godis till ABKn. Audin ska sättas igång och börja köras med så snart som möjligt bara jag får den berömda tummen ur :).

Bild
1St Relä (Kapabelt till 4 xljus)
1St BBS Sport ratt
2St bosch Big knick vita (2 till ska skaffas)

Som sagt så ska jag ha 4 xljus ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]