- mån 27 jun 2011, 21:50
Såja, färg på handtagen är fixat för en tid sedan redan, men ivrig att slippa och spraya och fixa så maskerade jag lite för mycket på förarhandtaget, vid delen var låset skall sitta så det måste målas om, och då beslutade jag att plasta igen låshålet i samma veva.

Blev efter litet funderande en sådan som "plugg", passade perfekt!
Limmade ett mynt jag hittade som plugg, och över det kommer det plastspackel på handtagets utsida. Tror det blir riktigt bra på det sättet, så har plastspacklet ett stabilt botten.
Tror att de flesta här har sett hur handtagen från 850 och V70 ser ut, men för de som har glömt så kommer det en liten påminnelse

850 handtag

V70 handtag
Köpte handtagen mest för "skojs skull" eftersom jag fick dem billigt och tänkte att det säkert ser ok ut på bilen, men blev riktigt nöjd med slutresultatet.

Blev efter litet funderande en sådan som "plugg", passade perfekt!
Limmade ett mynt jag hittade som plugg, och över det kommer det plastspackel på handtagets utsida. Tror det blir riktigt bra på det sättet, så har plastspacklet ett stabilt botten.
Tror att de flesta här har sett hur handtagen från 850 och V70 ser ut, men för de som har glömt så kommer det en liten påminnelse

850 handtag

V70 handtag
Köpte handtagen mest för "skojs skull" eftersom jag fick dem billigt och tänkte att det säkert ser ok ut på bilen, men blev riktigt nöjd med slutresultatet.