Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Fyrornas krig härinne ser jag... För att underblåsa elden lite får jag väl slå ett slag för sexor :lol:

Grattis till körkortet i alla fall!
Senast redigerad av 1 crumpets, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av MrSimson
päpplet skrev:Vad fick du ge för färgen? Jag har inbillat mej att metallic är dyrare än vanlig lack :roll:
Med personalrabatt 125:- så nånstanns 150:- kanske?
Hehe slå ett slag för sexorna du :lol:
Tack!
Användarvisningsbild
av päpplet
tack då blir det inte så himla dyrt då att fixa rostfläckarna :)

Va fan är det ni menar med fyror och sexor???
Användarvisningsbild
av päpplet
Ahhh nu kopplar de :)
Användarvisningsbild
av MrSimson
Jahopp, idag levde bromsarna värre än vanligt o den drar som fasen åt olika håll lite då och då. Försökte ju smörja upp oken i helgen men det hjälpte visst föga. Fanns ju inga bälgar på nån av kolvarna. Så nu får det bli en investering av nya ok. Men inte volvos tyvärr då de lär kosta en förmögenhet som jag inte äger :( Biltemas blir det, så länge iaf. Men är det nån som kan säga hur jag ser vilka ok det är på bilen? jag har ju två kolvar så girling eller bendix? Kan säga att jag har en bult o sen en glidpinne överst. Läste det där i verkstadshandboken har jag för mig men inte fasen kommer jag ihåg det nu o den har jag inte här...

Har också varit o införskaffat en nu grill MED emblem, så mcyekt snyggare! dock är den lite avskavd i överkant så det måste jag fixa... har också ett par vita dimljus på g tror jag. Bilder kommer!
Användarvisningsbild
av MrSimson
ok jag kan visst svara mig själv där efter snabb sökning på google! :D verkar som att jag har bendix, jag har alltså en glidpinne i överkant o sen en bult där nere. Rätta mig gärna om jag har fel så att jag köper rätt :P
Användarvisningsbild
av päpplet
Det borde väl sitta tvåkolvs Girling på den som på min bil när han har en turbo? Kan ju vara utbytt iofs

Edit: Eller så går du runt bland alla gårdar och tigger ihop lite ok så du hittar friska kolvar så kan du ju renovera oken själv för en hundralapp styck. Alla tvåkolvsok fram har samma kolvar :wink:
Senast redigerad av 1 päpplet, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18
Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]

Är den xenonkonverterad med kina-dynga? Dett[…]