Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av jonnyk
Snuskigt snygg inredning de där, dock så är jag väldigt intresserad av din flockade bräda ;) vore fränt och ha den plus dörrarna flockat !

Hur blev det med röret föresten? Blev det någon skillnad när du gasar?

mvh

Jonny K
Användarvisningsbild
av Fellow
jonnyk skrev:Snuskigt snygg inredning de där, dock så är jag väldigt intresserad av din flockade bräda ;) vore fränt och ha den plus dörrarna flockat !

Hur blev det med röret föresten? Blev det någon skillnad när du gasar?

mvh

Jonny K
Jag måste kika vidare på inredning. Känner en kille som fick sin bräda som sagt klädd i Alcantara i Jönköping tror jag för 3500 kr. jag skulle få betala 10 000 kr! Utan material i Sthlm för min bräda så de var ju bara att glömma. Ska ta kontakt med denna killen i jönköping istället och se vad jag får för pris.

Röret gjorde skillnad! Snabbare spool-up tid och allmänt rappare respons=)
Användarvisningsbild
av Fellow
Just nu står det stilla.
(To do) Listan är lång men pengar saknas så har bestämt mig för att inte visa upp bilen detta år utan ska satsa på att bli klar till 2011 och Elmia.

Har hittat mina stolar iaf! Blir att par efter sommaren samt ny intercooler och 3" downpipe. Vintern består av inredning som ska lackeras, bytas ut och göras om:)

Här är stolarna iaf! Men vilken färg ska jag välja?

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
Med tanke på övriga bilen HELSVART.
Användarvisningsbild
av Fellow
Pysslat lite med mittkonsolen idag.
Börjar närma sig. Ska köpa finspackel på fredag och spackla klart i helgen. Nästa vecka lämnas den på lack och det blir antingen pianoblank svart eller mattsvart. Vet ännu inte men ser ut att det blir bra iaf!

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
Sweet :) Spackel kan användas till så mycket :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

v70 2.4 140hk 2005,32000mil Allt ovan är ori[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtagb[…]

Ingen write-up på detta? Vore ju trevligt at[…]

Baklucka låser ej

Det är vanligt fel att kablarna till baklucka[…]