Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
lambda märket är borta förstör tycker jag :/
lådan ska bli klädd en vacker dag OM jag får in den under hyllan, annars får den vara provisorisk tills jag skaffat en riktig låda.. polerade bilen idag och spacklade lådan så nu är den mycket tätare :)
Användarvisningsbild
av Nexus
gör som du vill :roll: men lite svart färg på lådan skulle göra den lite gömd i bagaget.
Blir det någon käck färg på bromsarna???
Användarvisningsbild
av Pliind
jäpp, tycker att lambda märket förstör ganska mycket :S mja nu sitter lådan som den ska och är skit tät :D så ska väll köpa något tyg att täcka över spackel och skit som passar bagage utrymmet!, ska ju byta belägg fram snart så kan väll lika gärna slänga på lite röd färg på bromsara också :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Det blir snyggt med röda bromsar till pärlan.
Sen kan du ju spinna vidare på det och kladda lite i motorrummet :wink:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Pliind
motortvätt blir det, men nå lackningar där är lönlöst tycker jag, ändå en standard b230f motor :/ Nepp ej sosse, är folkpartist.. får se vad för färg det blir på bromsarna då!
Användarvisningsbild
av Pliind
polerad 8)

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
blank och fin den blev :)
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Pliind
grammse skrev:Rött är snyggt och har inget samband med sosse men vissa kan ju inte skillja på politik och bilforum :wink: nämner inga namn men det är en gemensam vän vi har :wink: :lol:

Blank och fin den blev :) Du har stigit i grader från blöjraggare till 740 Raggare :wink: :wink: :wink:
hehe :P haha jasså! vad är nästa grad då? ;P
Användarvisningsbild
av Nexus
skämta bara lite :wink: :wink:
Blir det orginal dimljus för helhetens skull eller några som passar halvtaskigt i hålen???

Snart helg :D (D)
Användarvisningsbild
av Pliind
orginal dimljus! hittat ett par på skroten, ena lyktan är åt helvete söndrig och rostig men den andra är hel och fin.. blir då en match att få loss fästena bara :S.. jepp åker till sthlm imorgon! mina kompisar fyller 18 på lördag så de bjuder hela helgen ^^
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 64

Fixat en vårtvätt och bytt till textilm[…]

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska