Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
C30robban skrev:Härligt med snö 8) saltar dom mycket hos er ?
Jaa, så länge det är minusgrader och den får ligga kvar så gillar jag den. Nu regnar det istället... Uschjaa, tyvärr så fort det är runt nollgradit så möter man dom där jävlarna!
Användarvisningsbild
av C30robban
Okej. Det är samma hos mig, så fort det blir blida (runt 0 grader )så ser man dom jävlarna på vägen. :-(O) tur att det är för tillfället -28 grader
så saltet biter inte nu .
Användarvisningsbild
av grillchips
SvenB skrev: Jamen, den är ju blå också. :D
Men det är en så märklig färg, i vissa lägen ser den grå ut, i vissa lägen nästan lite beigegrå vilket inte stämmer alls. Lite som dedär moderna färgerna som skiftar beroende på ljuset.
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Idag blev bilen gammal :( Stod på 79990 km när jag kom hem från jobbet och upptäckte att jag hade glömt plånboken kvar på jobbet så fick åka tillbaka så slog den om. Dags att byta ;)

Bild

Såg även när jag parkera att fukt att kommit in i den högra strålkastaren igen. Kan nog bero på att jag höll på att pilla med parkeringsljuset i onsdags precis efter jag hade tvättat och fick väl inte dit det där lilla locket på ovansidan ordentligt. Det blir att ta in strålkastarn för lite torkning igen :-)-)
Senast redigerad av 1 jimlindeborg, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av P210
jimlindeborg skrev:Efter cirka en halvtimme i bilen med lite pill på equalizern så insåg jag high performance anläggningen inte är så pjåkig ändå. :-)-)
Har du samma "mjukvaruequalizer" som jag, uppdelad fram/bak?
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Har HP i min och är otroligt nöjd med standardljud. Enda är att diskanten är för vass även när man drar ner den men överlag, skitnöjd!
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
grillchips skrev:Har HP i min och är otroligt nöjd med standardljud. Enda är att diskanten är för vass även när man drar ner den men överlag, skitnöjd!
Har varit nöjd med anläggningen med standard inställningarna också, har HP i V40in och hade det i förra C30in också. Vet dock inte varför jag har pillat med EQ tidigare... :roll:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 24
230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]

Jag söker komplette spridarhållere for […]

Så var den här sagan slut efter ca 18 m[…]

Spolarmotor fram