Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hämtat den efter en polering och ditec-behandling! :D
Bild

Bild
Nu hoppas jag det inte blir för blött väder närmsta två veckorna..
Får inte tvätta nått under den tiden. :)

Fick även instegen i baksätet skyddsfoilerade så jag inte behöver vara så jobbig på mina barn när dom kliver in i bilen. :D
Trevligt med en spabehandling. :wink:

Vad tror du är bäst, att göra det nu när våren snart knackar på dörren eller när våren är kommen?
Jag tog det nu då firman jag gjorde det hos hade 20% rabatt på det under "lågsäsong". Vilket var februari ut...
:)

Perra83: Den ska in p års-service om några veckor och då har jag sagt till om nytt klistermärke. Det ska fixas på goodwill då.
Ja.. hoppas den behåller lystern länge.. Det har fungerat bra på min V70 som fick behandling för ett år sen.. Ska göra en återbehandling inom någon månad eller två på den.. 18 månader eller ca 3000 mil mellan återbehandligarna.. och jag har kört typ 3000mil nu...
Idag tvättade jag den för första gången sen Ditec-behandlingen. Blev blankt och fint... :)
Den ska in på årsservice imorgon, så ville ju göra den lite fin och ren för teknikern.

Torkade även av alla plastkåpor i motorutrymmet och la på tyre dressing.. :D
Bild

V70'n fick sig en avspolning också när ändå grejerna var framme..
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19
Fel efter byte VVT

Jadå, enda gången jag backar är j[…]

B230F går fett

Varför ska du sänka trycket?? Bräns[…]

Katalysator...