Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jäkligt roligt o se att du fräschar upp den så mycket! :D Det ger bra motivation till oss andra!

Jag hade ett mystiskt klonkande på min 855:a som kom när man svängde och körde på vägbulor/gungade hela bilen. Det visade sig vara k-stagen(tror dom heter så?pinne med en led i var ände?). Det räckte med att spänna den redan spända muttern lite till så försvann det. Var förövrigt med om samma sak på en kompis 960.

Fast om du hade bytt nu nyligen så är det väl kanske uteslutet.
Har inte kommit åt liften det senaste. stod fullsmockat med bilar och ett släp på liften så antar att det står det någon vecka nu. Suck. C-låset jävlades lite för mig idag med men lyckades få bilen upplåst iaf. Vet ju hur man tar sig in i bilarna men fick igång fjärren som tur var.

Bild

Bjuder dock på en smygbild. Någon som kan gissa vad det är? Billigt var det iaf!

Bild

Vart en tvätt. Inte för att man får bilen nerskitad på jobbet varje dag iofs men lite får man hålla efter det iaf.
Det var som fan :P Nu när jag läste ditt inlägg igen så måste man ju fan vart blind innan :P Stod ju klart och tydligt ^^

Har du någon vetskap om hur mycket det förbättrar eller om det är smidigare eller bättre att gå på ett stummare alternativ direkt?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej