Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jasså den passade inte felkodsläsaren :o men fordonsprogrammet är bra där får man det gratis :P

När det finns "för" många att välja på är det bäst att köpa original så att du får rätt från början, om du inte vill bråka extra mycket :wink:
bjompa skrev:De är väl klart som fan du ska handla den på volvo.. Vart annars?
Varför är det "klart som fan"? Kollade upp priset idag och de skulle ha nästan 1500. Skruvat.se kostade under 1000 kr och vad jag förstår så finns det bara en variant till den främre.
Visst är det lite större risk för att man får fel om man handlar på nåt annat ställe än volvo men det skiljer ju ändå 500kr och det är inte så att jag tycker det är försummbart. Som studerande har man inte alltid så mycket pengar att röra sig med och bilen går ju ändå att köra så det är ju inte så att jag måste ha en snabbt.

Men som sagt så skall jag kolla så det inte är glapp i någon kabel först.
Gör så, ta med kameran också så vi får se lite underrede :wink: ( Eller kommer du åt ovanifrån?)
500 kr är ju en hel del pengar så det kan vara värt att kolla upp alternativ som du gjort.

/Kalle
Är det billigare på Volvo än annan stans då är det givet kostar det tio kr mer på volvo då är det givet är det hundringar då kan man börja fundera på andra ställen, det e min åsikt om delar men mesta som köps av mig köps på volvo om det inte är vätskor och oljor det köper jag på Bil(Fel)tema.
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 137

Här kan du köpa ny kontakt, egentligen b[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]