Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Enklaste lösningen, sälj bilen eller lås in den i ett garage :wink:
Tänker inte sälja Blå och garaget är redan fullt av skit :(
Ä tar du tillräckligt med sats så ska du se att grejerna flyttar på sig och Blå kommer in i garaget :-)-) (R) kan ju inte garantera att det som är i garaget eller att Blå lär vara speciellt hel :roll: och skulle någon undra vad du håller på med så kan du ju alltid säga att det blev ett kamremshaveri och bilen "flög" in i garaget tack vare detta :)
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Enklaste lösningen, sälj bilen eller lås in den i ett garage :wink:
Tänker inte sälja Blå och garaget är redan fullt av skit :(
Ä tar du tillräckligt med sats så ska du se att grejerna flyttar på sig och Blå kommer in i garaget :-)-) (R) kan ju inte garantera att det som är i garaget eller att Blå lär vara speciellt hel :roll: och skulle någon undra vad du håller på med så kan du ju alltid säga att det blev ett kamremshaveri och bilen "flög" in i garaget tack vare detta :)
Hahahahahahaha (R) (R) (R)
Jag älskar din humor Daydreamer!
av Lillarapunzel
Så har man äntligen gått handledarkursen för övningskörning! :-K :-K :-K (B) (B) (B)
Så när handläggningen/godkännandet av våran ansökan är klar hos Transportstyrelsen om någon månad kan jag äntligen börja övningsköra med Blå! :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:Så har man äntligen gått handledarkursen för övningskörning! :-K :-K :-K (B) (B) (B)
Så när handläggningen/godkännandet av våran ansökan är klar hos Transportstyrelsen om någon månad kan jag äntligen börja övningsköra med Blå! :D
Så gött, lycka till med övningskörningen :-)-) och kom ihåg att handbromsen används för att ta skarpa kurvor snabbare :wink:

Men du kan väl varna mig ifall du nu ska övningsköra med blå mot Värmland, har liksom ingen lust att få ventilsallad över hela min bil om nu kamremmen på blå ger sig :mrgreen: :mrgreen:
Användarvisningsbild
av garinge
Rådlös skrev:Skall du gå handledarkursen? Det är väl den som skall lära och handleda dig som skall gå den kursen?
både elev och läraren ska gå kursen...

"Handledarkurs
För att Transportstyrelsen skall godkänna ansökan om handledartillstånd krävs det att både eleven och handledaren genomgått en handledarkurs. Dom flesta trafikskolorna erbjuder handledarkurser. Kursen är giltig i fem år, därefter måste kursen göras om. Lägsta ålder för genomförandet av handledarkursen är 15 år och 9 månader"

När jag skulle övningsköra med tjejen, så fick vi båda gå den kursen, sega tre timmar.. :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
Rådlös skrev:Skall du gå handledarkursen? Det är väl den som skall lära och handleda dig som skall gå den kursen?
Numera måste både elev och läraren gå kursen...

"Handledarkurs
För att Transportstyrelsen skall godkänna ansökan om handledartillstånd krävs det att både eleven och handledaren genomgått en handledarkurs. Dom flesta trafikskolorna erbjuder handledarkurser. Kursen är giltig i fem år, därefter måste kursen göras om. Lägsta ålder för genomförandet av handledarkursen är 15 år och 9 månader"

När jag skulle övningsköra med tjejen, så fick vi båda gå den kursen, sega tre timmar.. :)
Ja men den kursen var inte så dryg, då är nog risk 1an drygare.

Typ vad händer om du är berusad och kör bil.
1: Inte ett skit.
2: Du blir kung på handbromsvändningar.
3: Du tror helt plötsligt att du flyger ett flygplan.
4: Du kör olagligt.
5: Du kör med dimljus+halvljuskombination.

Det är mycket sådana här kluriga frågor (R) det gäller att ligga i och plugga hårt :)
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 159

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]