- tor 11 feb 2016, 19:21
#1047403
Jo, men det ligger nog närmare 750 skulle jag tro. Använder den dagligen på sommarhalvåret faktiskt, så det är inte någon jäkla altartavla. 

Moderator: Moderatorer
White skrev:Jo, tror nog det jag med. Visst var det frestande att välja ett fräckt med rostfria uniballs, men man får tänka på att man ska ha komfort i bilen med.Absolut det ska kunna gå att åka skönt med bilen :D.
White skrev:Vet att jag skrev att jag skulle behålla original bromsskivorna, men jag kan fan inte släppa det här med slitsade sportskivor... :roll:Brembo är väl det första jag tänker på om man nämner kvalitetsbromsar finns väl så klart andra märken också.
Hittade slitsade Brembo hos Gtech för det mycket överkomliga priset av 2000kr/par, dom är även rotationsbundna till skilnad från TarOx som jag kollade på innan.
Har mejlat Gtech angående kvalitet på skivorna och väntar på svar, men Brembo ska ju vara bra grejer. :) Känns som att jag vill prioritera bättre bett i bromsarna
framför annan kamaxel faktiskt. Sedan är ju liksom hela chassi/broms uppgraderingen klar.
White skrev:Jo, tror nog det jag med. Visst var det frestande att välja ett fräckt med rostfria uniballs, men man får tänka på att man ska ha komfort i bilen med.