Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

:???: :( Va å pratade med min lack kille idag å han sa att det kommer kosta runt 7 K å få allt fixat. Men som tur e så har jag en hel försäkring så det blir bara 2K he he Ska lämna grejerna på måndag å så e han snäll å klämmer in mig melanin så jag kan få grejerna fixade på några dagar :D
stagesix skrev:tjena.
Kommer glida igenom tråden ikväll troligtvis (om man inte sitter och byter framvagns detaljer på sin egna bil :x ) men såg lite på sänkningen och det känns lockande att få lite insperation från bilen din.

Kommer med mer comments när jag läst.

/stagesix
Tackar ja det finns en hel del att titta på i min tråd he he :D
Ja då var det dax IGEN

JIPPI bilen sönderkörd IGEN TACK vägverket för att ni vet hur man asfalterar era JÄVLA CP ****** **** ******* ****** ****************** KAN DRA ÅT **** ********* ****** **** ******* Va faan ska jag säga till försäkringsbolaget? gick sönder för att jag körde på vägverkets skit asfalt :-(O) :-(O) :-(O) :-(O) :-(O) :-(O)

Stort hål mitt i vägen körde rakt ner i det [fanns inga skyltar eller någon varnings grej] Ska kolla skadorna i morgon å ta bilder med. :(
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 135
AC & kylfläkt

Inte direkt plomberad, den var hel utan märke[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]