Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
White skrev:Tror helt ärligt att denna bilen kommer kräva mer arbete än vad ni har både tid och ork till att lägga ner. Jag hade sålt och köpt något bättre. :)
Då får du gärna tala om för mig var man hittar en 850 bättre i detta skick än Blå, för max 20 000 kr, i Mälardalen :roll:
Nä, just det, trodde inte det va? För det finns ju inte!
Köp köp https://www.blocket.se/varmland/Volvo_S ... m?ca=7&w=1 :wink:
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:
White skrev:Tror helt ärligt att denna bilen kommer kräva mer arbete än vad ni har både tid och ork till att lägga ner. Jag hade sålt och köpt något bättre. :)
Då får du gärna tala om för mig var man hittar en 850 bättre i detta skick än Blå, för max 20 000 kr, i Mälardalen :roll:
Nä, just det, trodde inte det va? För det finns ju inte!
Köp köp https://www.blocket.se/varmland/Volvo_S ... m?ca=7&w=1 :wink:
Glömde förtydliga: MÄLARDALEN, max 25 000 mil, rostfri, bytt kamrem, automat och dragkrok ;)
av Lillarapunzel
White skrev:Bilen luktar bränd olja, den gnisslar och för oväsen, är rostig undertill, går dåligt i över 80km/h och motorn lär väl rasa snart. Tror nog det går att hitta bättre bil. :roll:
Om man endera betalar typ 40 000 kr eller endera kör land och rike runt, visst ;)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
White skrev:Bilen luktar bränd olja, den gnisslar och för oväsen, är rostig undertill, går dåligt i över 80km/h och motorn lär väl rasa snart. Tror nog det går att hitta bättre bil. :roll:

Inga svåra fel om det är så. Men, i det här fallet så är ju ingen av dom intresserad av att ha bilen kvar som bil så....

Det går absolut hitta bättre bilar, vilket jag har sagt sen redan innan dom köpte det här vraket för ett otroligt överpris :roll: Den hade inte varit värd en kr över 5k, och ännu mindre nu med alla ytterligare skador. Duger knappt som reservdelsbil längre... Är nog snudd på att min 855a var i bättre skick när den skickades på skroten. :roll: (som f.ö. hade hamnat på totalt ca 8k inkl. bil för att få ut på vägarna igen, en T5a dessutom).
av Lillarapunzel
White skrev:Inte behöver du upp i sådana summor för att hitta en bra välservad bil inte! :)
Jo, iaf här i krokarna. Men det är väl som folk säger, allt är dyrare i/kring Sthlm :roll:
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:

Inga svåra fel om det är så. Men, i det här fallet så är ju ingen av dom intresserad av att ha bilen kvar som bil så....

Det går absolut hitta bättre bilar, vilket jag har sagt sen redan innan dom köpte det här vraket för ett otroligt överpris :roll: Den hade inte varit värd en kr över 5k, och ännu mindre nu med alla ytterligare skador. Duger knappt som reservdelsbil längre... Är nog snudd på att min 855a var i bättre skick när den skickades på skroten. :roll: (som f.ö. hade hamnat på totalt ca 8k inkl. bil för att få ut på vägarna igen, en T5a dessutom).
Nu är du taskig mot Blå! :-(O) :wink:
Räknade just ut att det skulle kosta typ 20 000 kr att laga allt som är fel på den. Men tycker ändå inte att det var något överpris. 8 000 kr är ju väldigt billigt, en i "normalskick" kostar ju kring 20-25 000 kr, så det är väl ingenting att säga något om. Lite synd däremot att det verkar tillkomma grejer dock... :(
Och vi vill visst ha kvar den "som bil"! Ska faktiskt börja övningsköra med den snart!
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 159

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]