Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fick äntligen på sommarpuckarna igår. Men fy satan så hårt höger bak satt! Blev rikligt med fett innan jag satte på sommarhjulet.

Jag lossade hjulbultarna och hade sen ett långt järnrör som jag bände och slog med utan att det rubbades en mm. På med hjulbultarna litegranna och ut och körde en sväng. TIllbaka till garaget och skiten satt fortfarande fast lika mycket.

Ut en vända till och riktig f1-körning. Efter en liten stund började det klonka så då var jag snabbt ut och drog åt bultarna lite innan jag körde hem.

Upp med domkraften och av med hjulbultarna, då går hjulet att få ut en liten bit från navet innan det är tvärnit igen.
2h tog det mig att få av ett hjul...
Hehe, det där satt helt enkelt. Lika grönjävligt har jag nog aldrig hört om.
Happ... det var den bilen det... Nåja, lite överdrivet men det känns inte speciellt roligt :cry:

Var till skadeverkstaden nu på morgonen, hela skärmen lär skäras bort och svetsas på plats. Jag tycker det verkar finnas rätt tydliga skarvar mellan skärm och tak, men tydligen så sitter det ihop.
Fick tid om en dryg månad och sen skulle det ta 2 veckor till att laga.
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 78

Aha! Missuppfattade då.

Ska stå antingen 1031 eller 1041. Det senare[…]

Det tyder på att dina glidkolvsok spontan[…]

D6 vägrar starta

Hej ni som hade detta problem har ni hittat en l&o[…]