Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Snygg bil! Har du felsökt något gällande högtalarna som tystnade och sedan kom igång igen. Min S80 har börjat på liknande sätt att basen i höger framdörr samt diskanten i vänster lägger av men om man krämar på lite så hoppar dom igång igen.

/John
Nexus skrev:
nyller skrev:
Nexus skrev:Trumman på skivorna bak ser bra rostig ut eller är den målad orange/brun?

Är rost :???:
Fixa det då! Du kan ju inte sätta fina fälgar på rostiga skivor. Kör svart hammarlack på mina "trummor" och det tål värmen bättre än man tror :-)-)
Har tidigare inte behövt tänka på det. Har haft fälgar som gömde det ganska fint ^^ Men nu är det kört xD Ska måla oken framöver så då får jag köra två flugor i en smäll :P
JohnB skrev:Snygg bil! Har du felsökt något gällande högtalarna som tystnade och sedan kom igång igen. Min S80 har börjat på liknande sätt att basen i höger framdörr samt diskanten i vänster lägger av men om man krämar på lite så hoppar dom igång igen.

/John
Jag var in till Volvo och pratade med dom. Där sa dom att det lät som att det var nå med kablaget (utan att ha kollat på det). Just för att det kommer och går. Ska kollas upp mer noggrant vid kommande service. För min del är det hela förardörren som lägger av, sen upplever jag att den inte krämar på lika bra som dom andra högtalarna :oops:
nyller skrev:
Fokuserad skrev:Ja dom där satt som en smäck! Nästan så att man vill ha en svart bil. :)
Ska vi byta ;)
Alla dagar! :D

Såg din annons på blocket förresten. Var tvungen att bildgoogla lite svarta R-fälgar på vit bil och det vart ju inte alls dumt, men jag försöker hålla mig till Spider, om jag inte kommer på andra tankar. :)
Nexus skrev:Fixa det då! Du kan ju inte sätta fina fälgar på rostiga skivor. Kör svart hammarlack på mina "trummor" och det tål värmen bättre än man tror :-)-)
Trodde du hade klistrat på träpanel på dina trummor å ok, men där hade ja tydligen fel.
Fokuserad skrev:
nyller skrev:
Fokuserad skrev:Ja dom där satt som en smäck! Nästan så att man vill ha en svart bil. :)
Ska vi byta ;)
Alla dagar! :D

Såg din annons på blocket förresten. Var tvungen att bildgoogla lite svarta R-fälgar på vit bil och det vart ju inte alls dumt, men jag försöker hålla mig till Spider, om jag inte kommer på andra tankar. :)

Sålde dom idag faktiskt :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]