Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Då kör vi väl en liten updatering.

Efter mycket om och men så har tanklocket hittat plats på bilen igen. Även att Jag kom över ett komplett Darkwood trä på lokala bilskroten. Dvs att jag har runt instrumenthus och i alla dörrar och samt prylfacket vid växelspaken och ner till fönsterhissarna.

Lite bilder på darkwooden:
Bild
Framdörrar
Bild
bakdörrar
Bild
Handskfacket, Fattas runt låsning men det kommer det också:)
Bild
Vid fönsterhissarna
Bild

Sen åkte tanklocket på igen. Ja jag vet att det är fel färg på insidan:
Bild
Bild
Bild
Ser jävligt ut. Men ska byta ut den mot s/v70 lock sen :)

Så tog jag fyra bilder på bilen och jag vet att den är skitig.
Bild
Bild
Bild
Bild

Det var nog allt :)
Sånt där trä har jag i min 855a också... Fast jag har inte i dörrarna eller centerkonsolen. Bara instrumentpanelen.

Ser ut som du lyckats missa med färgen på utsidan på tanklocket :P Ett par stora röda fläckar där.
Var du lite ivrig att montera det? Ser ut som en massa fingeravtryck i lacken... Eller är det skit?

Du får ta och byta till s/v70 insturmenthus också, så blir det att kännas lite moderna :wink:
Lucif3r:Bara att kolla på skroten om det finns till centerpanelen för mig fattas bara handskfacket och vid högra ventilations munstycket.

Ja, Jag hade lite bråttom med att ta på locket. Men i och med att jag lyckades sabba fästena på gångjärnet så ramla tanklocket ner på backen och blev sådär. Så jag tänkt men h.vete också så de åkte i bagageluckan men är lite skevt så jag ska sätta x70 istället för att komma bort från utbuktningen också.

Har alltid tyckt att bilen har haft oljud i bakvagn och jag har tyckt att ena hörnet i inredningen i bagageluckan har förskjutits uppåt. Så jag rev skiten och får se att fästet för stötdämparen vänster bak har gått sönder totalt och stötdämparen har kommit upp :(

Bild
Bild

Så då lönen trillar in då blir det byta följande:
Stötdämparfästen bak (hö & vä)
Båda stötdämparna bak också.

Lika bra att byta stötdämparna också i och med att dom är totalt kassa sen jag köpte bilen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15

Elbilsräckvidd hit och elbilsräckvidd d[…]

Låter rimligt, känns starkt som att fel[…]

Hoppas att det inte blev allt för dyrt f&oum[…]

Farthållare

Farthållare har väl funnits sedan b&oum[…]