- lör 08 maj 2010, 15:38
Ja jag ska ordna mer bilder när strålkastarna är tonade, ögonlocken är på samt dörrlisterna=)
Får väl ta tillfället i akt o tacka dig Johnny för möjligheten att köpa 3" tryckröret för en sådan överkomlig summa:) Monterat nu och spoolup tiden är kortare och gasresponsen bra mycket rappare. Ska polera klart de i veckan så ska jag försöka tvätta motorrum och ordna bilder!
Ska försöka börja med min mittkonsol och plasta klart i maj/juni.
I vinter ska all inredning ur och göras om. Lackering eller kolfiber eller en blandning.
Nya stolar fram (Detta är det stora problemet då stolarna jag kikat på kostar 7500 kr styck!)
Mer ljud.
KL Aluminium intercooler.
Ferrita 3" downpipe.
Ny programvara från autotech.
Lackering av insug samt kamremskåpa och motorkåpan kommer lackeras om.
Fälgarna kommer lackeras om i vinter igen med pulverlack istället för billack för att säkra hållbarheten.
Dörrfalsar i fram ska lackeras om samt framdörrarna in och utvändigt.
Fronten ska modifieras för en sportigare look
Bakkjol/baklucka ska motivlackas och bakkjolen ska modifieras.
Evolve/Elevate krängningshämmare bak
Nya powerflexbussningar överallt
Kommer bli klar till 2011 och är tveksam till att jag visar upp den i år alls då jag inte är nöjd ännu!
Men den kommer iaf bli helt unik så länge inte någonting skiter sig i livet som jobb och allt.
jonnyk skrev:Fellow !Jupp sprayar direkt på. Färgen sitter kan jag lova! Har inte hittat NÅGOT lösningsmedel ännu att ta bort färgen med förutom deras egna tint remover. Går även att ta bort med mer toningspray men slöseri:P Har provat bräkleen, aceton, kemiskt ren bensin, thinner, t-röd med mera och det sitter:P
Sprayar du direkt på baklysena? Håller det bra?(tänkte främst om färgen försvinner när man tvättar etc)
Blev otroligt sugen ja med på att tona baklysena !
Mer bilder vore även det otroligt fränt ;)
Otroligt fin bil fö
mvh
Ja jag ska ordna mer bilder när strålkastarna är tonade, ögonlocken är på samt dörrlisterna=)
Får väl ta tillfället i akt o tacka dig Johnny för möjligheten att köpa 3" tryckröret för en sådan överkomlig summa:) Monterat nu och spoolup tiden är kortare och gasresponsen bra mycket rappare. Ska polera klart de i veckan så ska jag försöka tvätta motorrum och ordna bilder!
Ska försöka börja med min mittkonsol och plasta klart i maj/juni.
I vinter ska all inredning ur och göras om. Lackering eller kolfiber eller en blandning.
Nya stolar fram (Detta är det stora problemet då stolarna jag kikat på kostar 7500 kr styck!)
Mer ljud.
KL Aluminium intercooler.
Ferrita 3" downpipe.
Ny programvara från autotech.
Lackering av insug samt kamremskåpa och motorkåpan kommer lackeras om.
Fälgarna kommer lackeras om i vinter igen med pulverlack istället för billack för att säkra hållbarheten.
Dörrfalsar i fram ska lackeras om samt framdörrarna in och utvändigt.
Fronten ska modifieras för en sportigare look
Bakkjol/baklucka ska motivlackas och bakkjolen ska modifieras.
Evolve/Elevate krängningshämmare bak
Nya powerflexbussningar överallt
Kommer bli klar till 2011 och är tveksam till att jag visar upp den i år alls då jag inte är nöjd ännu!
Men den kommer iaf bli helt unik så länge inte någonting skiter sig i livet som jobb och allt.
S40N T5 "The Joker" Autotech steg 2 multifuel
http://www.garaget.org/fellow
http://www.garaget.org/fellow