Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tomas88 skrev:Viktigt att ta kort på det också när man kör i 110. :D :wink:

Närstan lika långt som min 01a då. Min har passerat 19k
Ja va fan ville ju ta kort då den slog om till 18000 och den gjorde ju det på motovägen då var jag bara tvungen :D
Grammse skrev:Bra behåll takvingen på (RO) men kasta väck backspeglarna och en fråga! vad kostade batteriet? är nog i behöv köpa ett nytt till min snart innan man får veva igång bilen en vacker morgon :evil:
Är det nya Volvoidealet?
Stor vräkig takvinge är så herrans mycket viktigare än backspeglar, ofta jag behöver titta bakåt liksom ;)

:twisted:
Har du kvar bilen? :)

Vad är det för special mätare längst till höger på bilden? Färddator? Digital tank- och tempmätare?

@ Grammse, Biltema har underhållsfria betterier för ~1000 kr OKQ8 är lite dyrare

/Kalle
~Kalle~ skrev:Har du kvar bilen? :)

Vad är det för special mätare längst till höger på bilden? Färddator? Digital tank- och tempmätare?

@ Grammse, Biltema har underhållsfria betterier för ~1000 kr OKQ8 är lite dyrare

/Kalle
Japp bilen kvar men har fått några bytes förslag nu :P

Japp det är färddatan till höger,ovanlig har jag hört i dom bilarna.
~Kalle~ skrev:

/Kalle
tack kalle men jag är mera intresserad av ett BATTERI :lol:
Och brainy,takvinge är viktigast :mrgreen:

Så du har redan tröttnat på s40:in mr fet_intercooler :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]