Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Varde ljus, tänder belysningen mitt i natten och du bländar till och med fladdermöss. :P
Användarvisningsbild
av Severin
cybermunk skrev:Varde ljus, tänder belysningen mitt i natten och du bländar till och med fladdermöss. :P
Va menar du, tycker du jag har mycke ljus eller vadå?
Användarvisningsbild
av Brainy
Hehe, verkar gå dille i dioder nu. Lär väl falla för trycket och köpa jag med då :oops:
Användarvisningsbild
av Severin
Brainy skrev:Hehe, verkar gå dille i dioder nu. Lär väl falla för trycket och köpa jag med då :oops:
Om man hittar rätt dioder så blir skillnaden väldigt stor,snyggt sken och starkt ljus
Användarvisningsbild
av Nexus
Vart köpte du "dioderna med bebisar på sidan" :wink: Jag testade med vanliga dioder som jag har till skyltbelys och det lyste pissdåligt inne i bilen :(
Användarvisningsbild
av Severin
Grammse skrev:Vart köpte du "dioderna med bebisar på sidan" :wink: Jag testade med vanliga dioder som jag har till skyltbelys och det lyste pissdåligt inne i bilen :(
Bebisarna :-DD

Jo på bildioder.se, jo jag vet, jag har andra hemma oxå som lyser pissdåligt för man måste ha minst 4-5 dioder/lampa för att spridningen ska bli bra
Han är rätt billig oxå 29kr st och 25 i frakt tror jag det va
Användarvisningsbild
av Severin
En liten uppdatering.

Har lackat grillen silver som grammse gillar :D

Bilderna är pissig kvalitet men tar nya när jag orkar.

Vart jävligt nöjd med det

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
hmmmm vad ska jag säga ... silver trams faller då inte mig i smaken (N)
Men bilderna var ju i klass med mina härligt något positivt :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 37

På samma sätt tror jag också dies[…]

Den där motorn ska väl ha 98 oktan, om m[…]

Trasig Renault Scenic

Pågen har varit här och lämnat bil[…]