Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av slayer
Sådär nu är r-vingen lackad (sprayburk) och monterad :D Tycker passformen va lite sådär men annars helt ok :D Får se om jag lackar om den med riktig färg i vinter sen. Blev rätt bra ändå för att vara sprayburk men går o få bättre, spec underarbetet. Men Blev nöjd med den annars :d Ser lite roligare ut bak nu. Verkar som att oljetrycksmätaren har gått sönder också :evil: får se om den ändrar sig sen men nu står den på ca 1 bar o rycker lite helatiden, även när bara tändläget är på :cry: så den verkar paj.

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av lilleman
mycket fin och fräsch bil precis lagom utrustad på utsidan nu i mitt tycke :D
det enda jag inte gillar invändigt är mätarplaseringen i hålet för luftutsläppen.
själv hade jag satt dem på a-stolpen men smaken är som baken :lol:
och tur är ju det annars ser den jävligt bra ut vårda den ömt :D

mvh/roger :D
Användarvisningsbild
av Nexus
du är duktig på lacka en hel vinge med sprayburk. Har aldrig sett någon få lika bra resultat som du får :-)-)
Riktigt snyggt må jag säga, skulle sitta fint med lite solfilm oxå, mörk anser jag skulle bli kanon snyggt :D
av slayer
Tackar :D Jo blev nöjd för att vara burk hehe man kanske skulle köpa sig en ritkigt spruta o lära sig :D Är jag bra med burk så kankse jag är ännu bättre med rätt grejer 8)
Jo det ska bli toning också 8) Måste dock hitta någon bra firma här i stan för jag gör det nog inte själv.
Användarvisningsbild
av Nexus
sidorutorna tror jag du skulle fixa tona själv, jag snabb monterade på tjej kompisens 745:a bara för hon kör mycket varor i bilen bla bla till saken :lol: Det blev faktiskt riktigt bra ,använde biltemas återanvändbara film. Solfilm på alla bakre rutorna för under 100 lappen :D :D
av slayer
Måste tacka för kommentarerna :D Sånt som gör att man vill fortsätta o bygga o posta bilder :)

Satt o lekte lite o photoshop nyss o drog på ett par super dtm o lite toning på bilen o tycker det blev riktigt najs 8) Vad tycker ni? Har svårt o bestämma mig för fälgar, super dtm är ju bara så snygga men känns nästan lite föör vanliga tyvärr. skulle va kul med några som är lite ovanligare.

Såhär blev den 8)
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
tittar man på garaget.org så har ju nästa alla super DTM. fälgar är ju inte det lättaste välja, fel fälgar och hgela bilen ser ut som skit :( . jag glodde lite på gummihuset och tycker DIAMOND BLACK och BLACK HAWK ser okej ut.
eller kika lite på bilbytarkungens fd 960 som jag tycker fick snygga fälgar http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... a&start=60
av slayer
Jo det är ju så tyvärr. Ja precis lite så jag känner också hhe lite osäker på va man ska ta eftersom det kostar så pass mycket o blir det itne bra så är ju hela bilen förstörd hehe.
Är lite inne på ace race för dom är också rätt coola.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Eller sätt dit några som heter Ace Peak. Har själv funderat på de.

Tycker i alla fall inte du ska ha svarta. Om man har snygga fälgar som är svarta på en svart bil syns de ju inte lika bra.
Har själv funderat lite på svarta till min men den är ju silverfärgad.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 29

Har fått felkod P2600 "Powertrain coola[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Hör det vid 1500 rpm, stillastående och[…]

Andelen bilister som behöver dra ett skote[…]

Har nu under några laddningar märkt a[…]