Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Fan så elaka ni är emot mej hela tide, de är så mycke som ska handlas till min bil så ja vet inte va ja ska börja me, har inga pengar för tillfället heller... Väntar på föräldrarpenningen ju :cry:

Iaf, de va väl röktonade du har??
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:Fan så elaka ni är emot mej hela tide, de är så mycke som ska handlas till min bil så ja vet inte va ja ska börja me, har inga pengar för tillfället heller... Väntar på föräldrarpenningen ju :cry:

Iaf, de va väl röktonade du har??
Japp så kallades de.
Användarvisningsbild
av bjompa
Jepp jepp.. tycker inte hom dom "vita" dom är för vita å syns för mycke bara för de..

Själv är ja så less på org. så ja kände mej tvungen att tona dom svarta bara för att.. men ja hade ingen toningspray kvar å de va ingen som ville ha nån sån hemma heller så de blev inget..
Användarvisningsbild
av Tomas88
Alltså jag har inte tonat dem själv utan jag köpte färdiga, sen fick man ju byta till gula lampor också.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Alltså jag har inte tonat dem själv utan jag köpte färdiga, sen fick man ju byta till gula lampor också.
De har ja inte trott att du gjort heller, sa bara att jag tröttnat på mina så ja tänkte tona bort den orangeäckliga färgen..
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:
Tomas88 skrev:Alltså jag har inte tonat dem själv utan jag köpte färdiga, sen fick man ju byta till gula lampor också.
De har ja inte trott att du gjort heller, sa bara att jag tröttnat på mina så ja tänkte tona bort den orangeäckliga färgen..
Okej. Om man kan tona själv är ju det bättre. De är ju inte billiga direkt.
Användarvisningsbild
av bjompa
Jo de är sant, ja tror ja ska tona dom mörka å se hur de blir, iaf tills vidare.
Man vill ju ha röktonade vita..
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Fina resultat! Gillar blåa pos. ljusen :-)))))

/Kalle
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 137

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]