Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Tycker min färg är hopplös nu på vintern, syns direkt när det blir skitig :evil:

Dom sitter fint, skulle kunna tänka mig ett par tum större dock. :roll:
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
När jag kom ifrån jobbet igår så höll jag på att börja gråta blod. Vi stod 4 bilar bredvid varann och alla var totalt bombade av fågelskit. Det var säkert 20 stycken stora blaffor på min bil. Så klockan tolv inatt så tvättade jag bilen, tur det var plusgrader ute iallafall! :lol:

Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Haha! Fåglarna tyckte inte om din bil? ;)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Haha nää tydligen inte. Var jätte skumt, vi stod som sagt 4 bilar på helt öppen parkering och alla bilar totalt nerbajsade, och fullt med på backen runtom bilarna också... Förutom Saaben i bakgrunden konstigt nog ;) :cry:

Tur iallafall att det finns tvättmöjligheter dygnet runt :)
Kom hem från jobbet och bilen såg hyffsat fräsch ut så knäppte ett par bilder med mobilen. Underbara bil! :P

Bild
Bild

Ska försöka hinna med att åka och fota med systemkameran någon dag innan snön försvinner. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Återigen, i vissa lägen är den verkligen ruskigt lik min blåa! :D
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
grillchips skrev:Återigen, i vissa lägen är den verkligen ruskigt lik min blåa! :D
Haha jaa den är ju det, men tror ljuset lurar lite också. Vi får väl se till att parkera bredvid varandra någon gång i sommar så man ser skillnaden :lol:

Synd bara att inte kameran tar upp det gula skenet ifrån dimljusen, ser ju nästan ut som att det är vanliga halogenlampor där... :cry:
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev:Återigen, i vissa lägen är den verkligen ruskigt lik min blåa! :D
Jamen, den är ju blå också. :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 24

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas