Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
V60 Polestar = MY15 och:
Engine
The six-cylinder turbo-charged T6 engine has undergone extensive development with a new twin-scroll turbo and intercooler to produce 350 HP/257 kW at 5700 rpm and 500 Nm/369 lb-ft already at 2800 rpm. The engine breathes through a 2.5” stainless steel exhaust system, making for a throaty engine note.
Användarvisningsbild
av MartinB82
Då min dippning av grillen inte blev så bra, och började släppa lite varstans, så togs den bort.

Men jag gillade utseendet, så jag gör ett nytt försök med Plasti dip, håller inte detta så målar jag den istället.

Så en extra grill köptes, å var förbi mitt gamla jobb å fick lite grill delar till R-Design i silk metal, då grillen var från en vanlig det vill säga krom.

Så tanken är att köra helsvart fast med Volvo texten å R-Design texten synlig, Å köra med rökfärgad film på strålkastarna.

Blir det för mycket svart med detta, så byter jag till omålade R-Design delar det vill säga mitt emblemet å sne ribban, för att få lite facelift look.

Grillen ska dippas imorgon å få ligga till sig i rumstemperatur å förhoppningsvis kommer det att sitta fast bättre denna gång.

Grill och filmen monteras i vår, när vinterhjul och extraljusen plockas av, blir nog i samband med vår poleringen,
Bild
Senast redigerad av 1 MartinB82, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 20

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]