Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ER
Man behöver inte köpa däck lokalt till överpriser även om det ibland är bra att stödja lokala handlare. Finns ju bra priser på nätet med monteringsfirmor utspridda i landet.
Finns dom "utskällda" Pirelli Scorpion Zero Asimmetrico i 255/45-20" för dryga 2100kr på en av dom större.
235/45-15 av samma gummi 1900kr/st och över 2800kr för Contis gummiring i samma storlek. 235/50-18" hittas under 1000kr för märken jag aldrig hört talas om.
Användarvisningsbild
av xerent
Fördelen med att handla lokalt är också att man kan gå ner och käfta personligen om något strular. :wink:
XC90_Executive skrev:Räcker det verkligen för ett 19"-däck?
Bild
Användarvisningsbild
av xerent
Är man hemma och sjuk och snörvlar, varför inte passa på att göra en stilstudie? :)

Bild

(Om någon annan vill ha en stilstudie på tilltänkta fälgar, säg bara till :) )
Jag får nog instämma gällande högerbilen, de vänstra var fräcka också men då hade jag nog hellre slängt på Bor-fälgarna.
av HVTH
Skulle också säga högra.. Passar XC70:s kantiga former bättre, bara du lackar det blankt och inte matt svart. Sedan spar du väl pengar på det alternativet också..
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 39

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]

Jag söker komplette spridarhållere for […]

Så var den här sagan slut efter ca 18 m[…]