Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FyoDisco
Lillarapunzel skrev:Men det fattar jag väl också, är inte dum heller!
Vi ska boka i september-oktober, efter semestrarna. Då lär väntetiden vara mindre. Tills dess kör vi med den -utan släp- tills den inte längre orkar gå i 70-80 km/h.
Man kan ju börja undra. ;)

Varför inte boka nu första bästa tid som finns istället för att vänta så länge?
Användarvisningsbild
av svergie2
Lillarapunzel skrev:
svergie2 skrev:Gillar hur du är så mån om att ingen ska veta var du bor, men ändå postar ett Regnummer... Nu vet ju jag var ni bor Bild

Kommer dock inte komma på kaffe, lovar Bild

//Kantig unge.
Wait, wait, wait....Jag har ju redan tidigare hintat om vart jag bor? :shock:
Som tidigare när Bilia-verkstäder diskuterades så skrev jag ju något i stil med "den (Bilia-verkstaden) ligger i ena T-orten, jag bor i den norra grannorten på T." Om man öht är någotsånär bevandrad i Sthlms geografi så fattade man redan då. Och det är ju bara orten. Orten är ändå geografiskt sätt hyfsat stor.
Ja jo, men nu har jag ju adress, namn nummer etc. på hela din familj Bild

//Kantig unge.
av Lillarapunzel
svergie2 skrev:
Lillarapunzel skrev:
svergie2 skrev:Gillar hur du är så mån om att ingen ska veta var du bor, men ändå postar ett Regnummer... Nu vet ju jag var ni bor Bild

Kommer dock inte komma på kaffe, lovar Bild

//Kantig unge.
Wait, wait, wait....Jag har ju redan tidigare hintat om vart jag bor? :shock:
Som tidigare när Bilia-verkstäder diskuterades så skrev jag ju något i stil med "den (Bilia-verkstaden) ligger i ena T-orten, jag bor i den norra grannorten på T." Om man öht är någotsånär bevandrad i Sthlms geografi så fattade man redan då. Och det är ju bara orten. Orten är ändå geografiskt sätt hyfsat stor.
Ja jo, men nu har jag ju adress, namn nummer etc. på hela din familj Bild

//Kantig unge.
Hur fan har du lyckats få fram det?! :shock: :-O)
Nej, för jag insåg ganska snabbt efter att jag skrivit det där att man på Biluppgifter skulle kunna få fram hela regg. numret på Doddan. Men det är ju bara Doddan det. Eftersom att vi inte äger vraket längre så går det ju inte att klicka sig vidare där, så begriper inte hur du kan ha fått fram allt om oss. Jäkla agent :-(O) :wink:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Vad jag kan minnas så är det en stor detalj som skiljer mellan 5an och 6an - 6an har inte justerbara kamdrev, vilket 5orna har, vilket i sin tur "försvårar" bytet om man envisas med att göra ett tattarbyte.
Jag har kamremsbytet rätt väl dokumenterat i min tråd, där allt utförs korrekt med tolkar :)
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:Vad jag kan minnas så är det en stor detalj som skiljer mellan 5an och 6an - 6an har inte justerbara kamdrev, vilket 5orna har, vilket i sin tur "försvårar" bytet om man envisas med att göra ett tattarbyte.
Jag har kamremsbytet rätt väl dokumenterat i min tråd, där allt utförs korrekt med tolkar :)
Kan kolla i din tråd! Men är inte din en T5a? Det är väl en annan motor än i Blå? Skiljer inte kamremmarna sig åt då?
av Lillarapunzel
White skrev:
Lillarapunzel skrev:
White skrev:svergie2 håller koll på alla som slarvar med kamremsbyten, så det gäller att passa sig! (U)
Ha-Ha-Ha försökte du vara rolig? (HMM)
Lyckade jag inte? :roll:
Inte kul alls. Om det nu verkligen är så att den där ungjäkeln fått tag i våra identiteter.
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 159
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.