Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Varit på volvo och inhandlat lite riktigt godis :) Tyvärr inte den till 740 (den alla hört talas om men ingen har sett) men den här går att montera fristående på instrumentbrädan så då får jag stå ut med att den hör till 240. NOS är den också :wink:
Bild

Bild

8)
Bild

Ny kostade den drygt en halv månadslön så det är nog inte så konstigt att den blev liggande kvar på en dammig hylla på vinden
Användarvisningsbild
av päpplet
White skrev:Ett "jesus" tillbehör! :-)-)
Visste helt ärligt inte att det fanns ens! :-O) Får börja rota i Volvokatalogerna! :D
Den här finns med i katalogerna men inte den till 740 så den såldes antagligen endast i usa. Den jag har fanns även till B230A och hur den kunde mäta bränsleförbrukningen på en förgasarmotor vore roligt att veta :lol:
SA4AQS skrev::shock:
Nu får du pilla isär den där och dokumentera allt och kopiera eventuella eprom :D
Nja om den inte fungerar kanske jag pillar isär den annars blir de nog inte något sånt. Styrboxen till den är nämligen ihopgjuten.
Användarvisningsbild
av päpplet
finns en tråd om det på 7/900 klubben också om att göra en egen eller modda från en annan bil
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 75

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej