Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

päpplet skrev:trångt utav helvete med slangar som spretar överallt men samtidigt så är det en gummipackning som korvar ihop sig när armaturen ska i
Den där stora gummipackningen är ett elände. Fick tips om silikonspray, guld värt när man ska sätta dit den för då kan man vrida allt även när man har tankarmaturen i.
gick lite tungt men den startade utan laddare i morse :P Satte i en pappskiva idag innanför grillen mot kylaren så nu blev värmen ännu bättre i den men jag efterlyser fortfarande en bensinpump till värmaren

Var ute och kollade istjocklek idag och tog nån bild. Måste tvätta den snart för all is och snö sitter fast i lorten på den :roll:
Bild

Bild

Ska tydligen bli över 10- nästa vecka och ingen snö, då blir det finfina sjöisar att leka på :mrgreen:
Dieselsmurfe skrev:Fina bilder. Vad är det som ligger på bak luckan?
skyddet till isborren som ligger på vägen

Mossan har jag fortfarande inte bestämt hur jag ska göra med, hade det varit sommar hade jag låtit den vara men som det är nu så ser den ju ut som en rullande isklump när den är lite skrovlig i lackytan
jahapp när jag äntligen var på väg mot borlänge för att handla ny stereo mm till bilen så kommer jag halvvägs till björbo då det är nånting som exploderar nere vid fötterna och det väller ut rök ur instrumentpanelen.
Värmekranen hade gått tvärt av och nog för att jag tänkte byta glykol och skölja ur kylsystemet men inte så fort. Nu är jag blöt om fötterna och golvmattan flyter...

Jag har då hittat anledningen till att jag fått luft i värmepaketet och att golvet varit blött nu iaf :roll:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18
Flödar förgasare

Kan vara själva flottören som är f&[…]

Hade samma problem och fungerade prima! Tack och b[…]

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]