Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kalle : Jo tackar :) Haha kanske det Visst lyser dom mer grönt än blått? Har du en aning om hur man tar lös locket till spegeln som sitter på insidan av dörren? kan man bända upp den med en skruvmejsel? måste ändå hur som helst lös med inredningen på höger dörr :)
Nu är spegeln monterad och jag kan säga er att det var ett hyffsat lätt jobb :) Vart inga svordomar som jag hade förberett mig för :) Men det jag undrar över varför ska dom göra kabel härvan så liten????? Hur som helst,, så Här kommer en bild med spegeln på plats :).

Bild
Spegeln på plats :)
Gamla kåpans fästen var så pass trasiga så att det inte är lönt att använda den och dessutom så Hittar jag inte dom trasiga delarna till fästena. Men men jag ska troligtvis lacka Vänster spegel kåpa i samma färg som högra. Ang den gamla höger spegeln så funderar jag på att leta upp nån som säljer abs plast och limma i hop hålet i spegeln och så limmar jag fast kåpan i spegeln , , på så sätt har jag ju en reserv spegel. Det gick nästan alldeles för enkelt att byta spegeln så med min otur så ska nåt annat börja jävlas med mig. Dessutom så har det redan börjat att jävlas tom gången på biln kan ligga på 700 varv men sen efter att man har kört en stund och står i ett trafik ljus så kan tomgången höjas från 700 varv till 750 - 780 varv. Vad kan det bero på? kanske det kan bero på att det är varmt och kyl fläkten går igång kanske är det som gör att tomgågngen förändras?.
Nu under morgon kvisten så åkte en beställning iväg till Vparts :).
Det som är beställt Är
1st Luft Filter (Behov att bytas endast bytt en gång.)
2st Xenonlook lampor H7 (Kan va bra att ha.)
2st Stegrande Volvo Älgar (Ett måste på en volvo.)

Paketet väntas komma i slutet av denna vecka eller i början av nästa vecka.
Har redan ett par xenonlook lampor monterade i bilen redan. eller menar du luftfiltret? Om du syftar på luft filtret så blir det ingen glömde kamera f*n skapet hemma :twisted:

Kan avslöja nu att Älgarna kommer att hamna på ett annat ställe än på stänkskärmarna.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16

Hej! Jag fick för några dagar sedan et[…]

OM RYSSEN KOMMER

+20 miljoner svalt ihjäl i Sovjet/Ryssland un[…]

Funkar sisådär indikerar 50 trots att a[…]

Köpråd, Volvo V50 D2