Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Härligt med såna kommentarer från ungar :)
Användarvisningsbild
av Dalmans
Haha, ja det är inte illa :)
idag kom äntligen däcken på, satte de nya bak då dom är lite bredare.
hade 215 innan men 225 är lite billigare då det är mer vanligt. så nu kör jag på 215/45/17 fram och 225/45/17 bak.

Inatt ska jag iväg och skruva ihop en Fiddy som antagligen hamnar i min ägo om den går igång som den ska. byter bort den mot mitt Xbox360, är hellre ute och åker lite cross än sitter inne å spelar tv-spel nu på sommarkvällarna som stundar.

Städade även igenom bilen grundligt och dammsög den idag. Måste verkligen skaffa nya mattor, funderar på ett par sådana från T.ex. Jula. Tygmattor som är svarta med en röd kant runt. matchar ju bilen och så får orginalplastmattorna vintertjänstgöra

Plockade även bort torkar-armarna från strålkastarna, en var redan avbruten och hängde och slängde, så den låg i ett dike redan. har lite planer för dessa lister. vi får se vad som händer. om jag får tummen ur
Har inom bara några dagar skaffat mig två nya leksaker.

Bytte i lördags bort mitt xbox360 mot en sån här:

Bild

Gick som en raket, ända tills i söndags då navet bak sa upp sig. i väntan på reparering igen då.

Sen i söndags fick jag en Golf av svärfar, den bytte jag hastigt bort mot denna 740.

Bild

Bild

Har inte hunnit kolla så mycket på volvon, den är obesiktad så antagligen blir det att besikta den, och sen kolla om det är någon idé att göra någonting åt någonting. annars blir det att slakta den.
Användarvisningsbild
av Dalmans
Sitter och funderar och räknar på vad ekonomin skulle tycka om att byta upp sig till en V70 GLT, runt 98-00 någonstans... är lite sugen på att få en lite piggare bil (turbo finns inte i planen då jag är på tok för ung för att det ska vara rimliga försäkringar) med lite färre mil på mätaren.

En kompis erbjöd mig sin V70R från 98 (24 000 mil), men med halvförsäkring, körsträcka 1000 mil vart det 914 kronor i månaden. och det är ju bara att glömma, en GLT jag såg på blocket kom jag ner till runt en 500 för samma försäkringsvillkor

Vad tror ni man skulle kunna begära för pengar för 855an ? rullat runt 30100 mil. nyservad.
Och till vilket pris är det värt att släppa bilen till en firma (vet att man får ut mindre, men så sjukt mycket enklare)

kollade lite på denna och tyckte det såg hyfsat rimligt ut.
http://www.blocket.se/orebro/Volvo_V70_ ... w=2&last=1
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Runt 15 tusen,lite mer kanske för 855an?

Pruta 5 tusen på V70in så :wink: den såg inte dum ut :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 46

Här kommer något mycket intressant. Had[…]

Carplay trådlöst?

Jag kan ju tillägga att jag testade i en XC60[…]

Letar oljetryckmätare

Grejerna (made in China) beställda via Amazon[…]