Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stylingbruden
sewe skrev:Vilket åkeri kör du åt, kör du stycke?
Jag och maken hade ett åkeri tillsammans. Men lågkonjunkturen gjorde så att dem vi körde för sade upp alla svenska chaufförer och lejåkare och tog in en massa pollacker istället.. :/

Tomas88 skrev:Förresten hur går det att köra med högklackat? :)
Klart det går att köra i högklackat! =) Mycket roligare reaktioner då om kommer "uppklädd" på ett race eller så.. ;)
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Det är faktiskt inte så många som gör det..
Alla i umgängeskretsen är typ vana vid o se att jag kommer i högklackat :)
Användarvisningsbild
av Tallen
då är det dags att åka på nya race och träffar så du får lite nya folk som är "ovana" att se det så det blir några som höjjer ögonbrynen... :D :D
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Jag är med o kör en del Streetrace , vill köra Blackrace men jag har ingen hjälm o så måste det oftast vara heltäckande klädsel.. :/
Tycker om o gasa! =)
Användarvisningsbild
av Tallen
men det är alltid fränt att gasa... och trist det blir med heltäckande klädsel, då får du ju inte likadana reaktioner hehe
Användarvisningsbild
av Nexus
det måste vara bättre få reaktioner på att man kör bra än för att ha högklackat.....
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Jag kör bra i både högklackat o gympadojor :)
Man lär sig att anpassa sig efter vad det är för skor man har på sig.
Användarvisningsbild
av Tallen
ofan... ja jag tänker då inte testa i alla fall... nöjer mig med dom jag brukar ha på mig... haha
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17

Hur mycket brukar det kosta att hyra en elektrik[…]

Lambdalampan lyser

Vilka felkoder har du?? Inga felkoder men lambda[…]

Folk som kör idiotiskt i tjänsten. Blev […]

ÅF GLT/Turbofjädrar?