Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

stuffs skrev:
Hålan skrev:Kan lägga upp fler bilder eller kanske en guide på installationen om nån vill ha
Ja tack!

Kan du byta låtar via stereon?

Mvh
Kan styra både USB och iPhone från stereons knappar
stuffs skrev:
Hålan skrev:Kan lägga upp fler bilder eller kanske en guide på installationen om nån vill ha
Ja tack!

Mvh
Andreas85 skrev:du får väldigt gärna lägga upp fler bilder o en guide på detta , skulle va mycket uppskattat eftersom jag själv funderar på nåt liknanade i min bil.
Skall börja på en guide under kvällen. Hamnar nog under Tips & Trix
Hålan skrev:
stuffs skrev:
Ja tack!

Mvh
Kan styra både USB och iPhone från stereons knappar
Ser man låt titlarna i displayen när man spelar Iphone och usb?
mikko80 skrev:Ser man låt titlarna i displayen när man spelar Iphone och usb?
Nej, tyvärr inte. Enligt tillverkaren ska den fungera på vissa bilar men jag har inte fått till det på min. Har dock inte pillat så mycket med den ännu
Var inne på Volvo igår och köpte ett kupéelement. Bra pris med volvokortet just nu.

Motorvärmaren har använts flitigt men det var inte fel att utöka med en värmare i bilen. Varmt och isfritt.

Nu skall jag bara köpa ett fjärrstyrt uttag som även har timer. Tror Nexa har nåt sånt, får kolla Kjell o co.

Bild
mikko80 skrev: Ser man låt titlarna i displayen när man spelar Iphone och usb?
Har pratat med GROM nu, kommer en firmware uppdatering i februari som skall göra att titlar syns i displayen
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]