Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Mattsvart skrev:Eftersom vi går mot mörkare tider så vart det dags att montera xtraljusena igen
Ibland kan det vara bra att ta av xtraljusena också så jag köpte en OL båge ;)

Bild

Väck med Regplåten
Bild

3väl placerade boxar
Bild

Lite inställning, mitten vet jag inte varför den lyser så där? Ordnade upp sig så nu lyser alla lika
Bild

Bild

3vällysande lyktor
Bild

Så ser hon ut med höstutrustningen
Bild

Sotaren fick lite lyse också ;)
Bild

Sedan så hade jag tidöver och skulle byta utblåset på 200an
Eftersom jag aldrig tittat under bilen så var det en vacker syn. Ytrost bara som tur är. därför Passade jag på att underredsbehandla :)
Bild

Efter
Bild
Bild
[quote="Mattsvart"]Nu har man fyndat igen

1st DVD med touchscreen ;)
Bild

Bild

Ett paket från Ådi här på forumet
Bild

Katten inspekterar :lol:
Bild

Flexitune ;) är inkopplad och injusterad nu. funkar utmärkt! :) nu måste jag fixa tankmätaren.
Bild

Även kopplat in dvdn. massa funktioner! dålig bild
Bild

Sen var jag iväg på skroten och fyndade mer :) :)

1st USA front :roll: . dock har tattaren krockat vänster fram så det blev bara en lykta :evil: . men ifall n ågon har den vänstra liggandes så är jag intresserad ;).
Bild

Svarta dörrsidor och ett fräscht höger bakljus :)
Bild

Sen kom jag på att jag aldrig visat mitt bagageutrymme här så då tänkte jag att jag skulle göra det.
Bild
Bild

Allt från vad som har hänt den senaste tiden :lol:
lilleman skrev:har ju hänt en del iallafall blev ju riktigt bra med extraljusen :D

mvh/roger
Jo precis ;) har bara inte orkat uppdaterat så mycket :lol:
Tomas88 skrev:Ja de lyser nog ordentligt. Återkom gärna med hur lyset blev efter konverteringen.
Det lyser väldigt ordentligt kan jag säga :D ser djurögonen på grymt avstånd samt folk utam reflex.

Det ända som är minus är att det tar en liten stund att värma upp dom från start, eller ja det tar knappt någon tid :P
sen ett minus är att folk bländar av 2mil iförväg, sen blinkar dom och håller på :lol: :lol:
Sedan så hade jag tidöver och skulle byta utblåset på 200an
Eftersom jag aldrig tittat under bilen så var det en vacker syn. Ytrost bara som tur är. därför Passade jag på att underredsbehandla *BILD*
Har grammse sett bilden? Han hade nog svimmat :-(O) :wink:

Prydligt du har i bagaget
Grammse skrev:
~Kalle~ skrev: Har grammse sett bilden? Han hade nog svimmat :-(O) :wink:
Jag retar mig mest på att jag inte har någon DVD :( Kastar snart ut dubbel dinaren till förmån för DVD :D
?:-/ Jag tänkte på bild 9 uppifrån, ROST :wink:
~Kalle~ skrev:
Grammse skrev:
~Kalle~ skrev: Har grammse sett bilden? Han hade nog svimmat :-(O) :wink:
Jag retar mig mest på att jag inte har någon DVD :( Kastar snart ut dubbel dinaren till förmån för DVD :D
?:-/ Jag tänkte på bild 9 uppifrån, ROST :wink:
Jag vet vad du syftade på men måste ju vara snäll någon gång det är ju trotts allt en 740 :wink: :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]