Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av wooxer
Gör verkligen massvis för utseendet i fronten, tyckte det blev ett ordentligt lyft ihop med de nya klarglas strålkastarna.

Kan passa på att rekomendera Rcast´s XC grill!
Bra passform och inga problem vid montering!
av wooxer
Var ute och tog ett par kort idag innan jag slängde på vinterdäcken.

Bild

Bild

Bild
av _danne_
stiligt! du pratade nått om usa sockel på dina gamla lampor! passar det rakt i och var köpte du dom? sugen på nått liknande till mig s60!
av wooxer
_danne_ skrev:stiligt! du pratade nått om usa sockel på dina gamla lampor! passar det rakt i och var köpte du dom? sugen på nått liknande till mig s60!
Jo dessa socklar är precis samma som de du har på din bil idag, det enda som skiljer är att det sitter ett kontaktstift till i US modellen.

Du köper dem på Volvo och de har artikelnummer: 8662985

Bara att åka dit och handla :)
av _danne_
okej tack tack! va nere och beställde idag! måste man dra om några kablar och koppla på parkeringsljuset eller är det bara att plugga in?
av wooxer
_danne_ skrev:okej tack tack! va nere och beställde idag! måste man dra om några kablar och koppla på parkeringsljuset eller är det bara att plugga in?
Det är bara till att plugga in de vanliga kontakter som du använder idag så kommer det att funka :)
av _danne_
låter kalas det! tackat för hjälpen! riktigt snyggt med klarglas!
Hej och hå här var det länge sedan man uppdaterade visst :)

Lägger upp lite bilder på de senaste uppdateringarna som hänt på sistone.

Lackerade insatser i BiXenon strålkastarna:
Bild

Monterat R system på bilen:
Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sen tillkommer generellt en högre avgift f&ou[…]