Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Då har man fyndat på tradera :)

Bild

Bild

blev riktigt jävla apa snyggt med emblemet :) att nått så litet kan göra så mycket :D
Grammse skrev:du har inte funderat på fästa upp tändkablarna lite bättre? går bilen bra nu? fina bilder med snö :D Här är det ingen snö kvar :cry:
Ja uch sådär kan de ju inte hänga :wink: .

Här har det precis kommit snö :D . Synd bara att det troligtvis kommer att smälta bort i morgon. :(
Tackar :D

Tändkablarna sitter fint där de är :P kanske kan stripsa fast dem sen.. nej bilen går inge vidare MEN jag har botemedlet! :P väntar just nu på brev från en kompis med en lambda :) sen ska jag till skroten och köpa röret som går mellan motor och luftfilter, då denna på min är helt deformerad :P
Sweeman skrev:haha njä du får hålla utkik bland a-traktorerna eller bondvolvosarna för sådant :P vissa tycker om STORA emblem i sina grillar :lol:
jag har annars ett STORT emblem hemma av gammla snitten som är till Lastmaskiner :wink:
Grammse skrev:
Sweeman skrev:haha njä du får hålla utkik bland a-traktorerna eller bondvolvosarna för sådant :P vissa tycker om STORA emblem i sina grillar :lol:
jag har annars ett STORT emblem hemma av gammla snitten som är till Lastmaskiner :wink:
Kan du inte klistra dit det på V70n Grammse? :wink:

Eller Brainded som verkar gilla modell större kanske kunde ha det på någon av sina Saabar :P
av Laell
Sweeman skrev:japp du tar bort spännarna, 3 över, 3 under, 2 på var sida, har du en platt mejsel så brukar det lösa sig när du ska på med spännarna igen, för att få av så bänder du från mitten! :)
:-)-) Hade du bytt till Biltemas strålkastarglas? Jag tyckte att jag läste någonstans att de är klarare än original, att det svarta på zibbelackeringen syns bättre?
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 64

aj då, autostavning som spökar :-) &quo[…]

USB uttag

Hej Jag letar efter ett USB uttag för att mo[…]

Var själv på Euromaster igår och […]

Elpriset