Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Den här ljudanläggningen kommer EJ att användas till tävlingar. Det här e ett 100% bygge för skojs skull å att dte ska låta bra å se snyggt ut med.

Såja nu jävlar har vi lite grejer att börja med!
Bild
Bild
4T och 5T
Bild
he he kicker e grejer det
Eftersom att den vanliga högtalar platsen på 40in e så DRYG så bestämde jag mig för att fixa till så högtalarna syns :-DD
Bild
Den vanliga skiten med högtalaren bakom
Bild
Kommer använda det gamla högtalargallret som grund för att sedan sätta allt på den.
Bild
Börjar ta form mer bilder kommer.
Fors skrev:Popar det inte nått än?
He he nä inte ens provspelat :( har slitit ut främre dörrsidorna å håller på med dem snart fixade så jag kan provspela ^^
Bilder kommer idag senare på dagen :-DD
Tänk vad tiden går när man bygger på bilen?

Har mixtrat med ljudet nu innan helgen för att allt skulle sitta på plats till resan till skönköping ^^ :-DD

Har spelat ganska mycket i helgen å det e faan bland det bästa ljud jag hört på länge^^

Här kommer lite bilder på en del av biten som blev fixad^^
kommentera gärna^^
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Loool såg nu på bilderna att högtalargallret sitter åt *** fel ska fixas^^
~Kalle~ skrev:Det spelar säkert bra :P

Vad är den där lilla dosan bra för?
'
Det e den som fördelar ut ljudet till miden och diskanten så att miden tar basen å diskanten tar allt det ljusa ljudet xd
Bild
Kul??? nån jävel har slitit sönder ögonlocken på bilen under natten å det e på våran parkering där det står 30 bilar till med fronterna mot varandra. så någon har gått mellan bilarna å Ja va kul det här har vi sönder :evil: :evil: :evil: :evil:
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 135

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]

Visa din semesterbil(d)

Är ute på tur med vagnen, just nu i Nor[…]

Det där är ju absolut godkänt p&ari[…]