Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Om man ska vara helt 100% petig så tillhör ju dom där listerna P2orna. Dom som såldes (säljs) som originaltillbehör till 700/900 är längre. Dom fyller upp hela tröskellängden, och ser lite annorlunda ut. Jag hade sånna i min 740. Men det där blev ju helt klockrent det där också. :-)-)
jepp ;) dessa kom tydligen från en S60, volvo original är volvo original så :P hehe hade vart fränt med 700 original men de är tämligen svårare att få tag på :P nästa steg på instegslister är nog belysta :P hade vart skit fränt ^^
Sweeman skrev:jepp ;) dessa kom tydligen från en S60, volvo original är volvo original så :P hehe hade vart fränt med 700 original men de är tämligen svårare att få tag på :P nästa steg på instegslister är nog belysta :P hade vart skit fränt ^^
Svåra att få tag på?? Jag knatade in på Volvo och köpte mina. Gick hur bra som hellst. Sen vad dom kostade minns jag inte. (Kanske inte vill minnas. :roll: )
jasså? för att vara ärlig så vet jag faktiskt inte om de har eller inte, antar bara då det är 20 år sedan allt gjordes, blir bara mindre och mindre tillbehör :( har du bilder på dina?
ska ta och kolla! :)

Fick ratt idag! kommer bilder sen sålänge ingen gnäller på min lackning :P rätt surt att baksidan vart bättre än framsidan :P
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 64
Köpråd XC60 T8 -18/19

När ska kamrem bytas, har läst att det s[…]

Fixat en vårtvätt och bytt till textilm[…]

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER