Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja man kan alltid hitta grejer att göra med bilen :wink:

He he. Jag börjar också studera på måndag. Går en Ky-utbildning. Vad är det för högskoleutbildning du går då? Lite nyfiken bara. Gissar på nåt med maskinteknik el liknande, för du gick fordonsprogrammet innan väl?
Har en fråga igen angående el fläkten.

Har du nån bild på bara fläkten? För jag har letat på skroten som en galning att hitta den där fläkt konsolen till en turbo vart ju bara att drömma om men fläkten har sett ett par olika fläktar och är lite nyfiken på vilken du använder.

Har förövrigt sneglat på en elfläkt till 850 funderar på om jag skulle kunna få dit den med lite mods. Betydligt mer lättilgängligt :D
Tomas88 skrev:Ja man kan alltid hitta grejer att göra med bilen :wink:

He he. Jag börjar också studera på måndag. Går en Ky-utbildning. Vad är det för högskoleutbildning du går då? Lite nyfiken bara. Gissar på nåt med maskinteknik el liknande, för du gick fordonsprogrammet innan väl?
nedu ;) gick Media och jag ska börja Grafisk Teknologi i Borlänge :)
F_Klaesson skrev:Har en fråga igen angående el fläkten.

Har du nån bild på bara fläkten? För jag har letat på skroten som en galning att hitta den där fläkt konsolen till en turbo vart ju bara att drömma om men fläkten har sett ett par olika fläktar och är lite nyfiken på vilken du använder.

Har förövrigt sneglat på en elfläkt till 850 funderar på om jag skulle kunna få dit den med lite mods. Betydligt mer lättilgängligt :D
min fläkt är från en 940 från allra första början, du MÅSTE inte ha en turbo fläktram, du kan ju ta denvanliga och kapa den så inte elfläkten sitter så nära vattenpumpen! eller helt enkelt flytta in elfläkten i kåpan! blir lite trixande men men.. :P 850 fläkt som v70 fläkt som fordfläkt bör inte ha någon betydelse, bara man får fast skiten i kåpan samt relän och termostat :)
Tomas88 skrev:
Sweeman skrev:
nedu ;) gick Media och jag ska börja Grafisk Teknologi i Borlänge :)
Fasen. Då var jag ju inte ens i närheten.
nepp hehe, många som tror att jag gått fordon eller något liknande :P
inte hänt mycket på sistone :/ högskolan har gått först så..
men på listan står:
Montera innerskärmar fram+bak
montera 90ans stänkskydd fram
nya volvo emblemet
ny ratt
tvätt :P
Du bör nog damma av din sida för det var ett tag sen du var är inne :wink:
säg inte du sitter och glor på hockey du oxå? det räcker ju med bjompa som är insnöad leksands tok :wink:
hah hockey kan slänga sig i väggen :P ne ska försöka ta mig i kragen å göra nått med bilen! blir dock inget i helgen :( börjar bli febrig också :(
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 64

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]