Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

F_Klaesson skrev:Låter ju smidigt :D

Till skroten på måndag då :mrgreen:
hehe :mrgreen: se bara till att få med reläet och termostaten och packningen i kylaren! :)
Förstå vilken status att glida runt med det, bara nostalgin hade ju lyft multimedia värdet på alla träffar ;) Sen med lite bra klös i ljudsystemet är det snart dags för SASCA :D Våga dissa DVD!
hah har detta blivit nån offtopic tråd medans jag varit borta eller?? :P har flyttat och Felia är seeeeeeeeeeeeeeeega på att flytta skiten, är i sommarstugan nu så..ska till Åland imorgon 8) öl öl öl öl snus snus snus :D
Sweeman skrev:hah har detta blivit nån offtopic tråd medans jag varit borta eller??
japp vad trodde du ? är man borta så passar vi på sabba din tråd :lol: . jag vet några som brukar retas lite med mig oxå när man är borta någon dag eller 2 :roll:
Tomas88 skrev:Så du e på semester?! Då får vi hoppas du samlar på dig många bra idéer till 740n så vi får se en massa roligt "fix" när du kommer hem.
mnja semester och semester hehe har lov! men börjar högskolan på måndag!

det som har hänt under "blackouten" är 4st svarta elhiss sidor, svart mittkonsoll (från baksäte fram till stereo osv)
(innan var det sprejat)
annars har det vart rättlugnt :) planer? jo! svart innertak! *letar vettigt tyg till bra pris* sen ska jag smälla på 4st innerskärmar såfort jag fått på ny underedsmassa i hjulhusen, sen ska vinterfäljar lackas "brandbil style" nytt volvo emblem, sätta dit sneribban igen *lossnade :oops: *

har dåligt med mek plats också så får se om man ska dra till kompisen och meka hos honom under helgerna!

Grammse: :lol:
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 64

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000