Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Ja, du har åtminstone ett tiotal bilkunniga som svarat i din tråd att du inte ska starta den och EN person som säger att du ska det. Om du sätter din tilltro till din pappa tycker jag du ska testa själv. Gå ut och starta bilen och lyssna om den låter mindre eller inte alls. Om den inte låter eller låter mindre ställer du dig på gasen och ser om något händer då. Så får vi ett slut på frågan.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Lillarapunzel skrev:Min pappa är väldigt, väldigt kunnig på bilar, så honom litar jag på till fullo. Sen behöver man ju inte överdriva så hemskt heller, illa är det knappast ställt med bilen, även om det naturligtvis inte är bra heller.
'

Nej, det är han inte. Och jo, det är det.

maken till pajaser har jag aldrig stött på, ens på internet.........
Användarvisningsbild
av garinge
Denna tråden är ganska underhållande måste jag erkänna, därför jag skriver ibland, men oftast läser jag bara och får ett skratt... :)

Vi har konstaterat att fröken Rapunzel och sin far vet bättre än oss alla andra här på forumet..
hon kan inte
Tanka, fylla på spolarvätska, vet inte att bilen ska ha motorolja, vad styrservoolja är, att en kamrem som går av gör metalsallad av motorn.. bilen körs med trots att den låter illa, skriker, går sämre och sämre, och det insisteras på att den ska köras till verkstaden, man kan inte annat än att LE... det är humor det...

jag försöker alltid hjälpa folk med tips och råd, om deras fordon, oljekoll och annat, men just nu säger jag..

KÖR SKITEN, ni verkar ändå inte bryr er om den blåa saken, som är så superduperviktig för att dra släp... :P
så starta kärran, varva skiten ur den och kör på ETTAN hela vägen dit, det håller säkert finemang... :twisted: :)

Trevlig sommar och akta solstinget... :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Är det inte lite väl elakt att önska att bilen ska rasa? Eller är det bara jag här som tycker det ?:-/
Användarvisningsbild
av Lucif3r
DayDreamer skrev:Är det inte lite väl elakt att önska att bilen ska rasa? Eller är det bara jag här som tycker det ?:-/

Vid det här laget så är det nog bara du som tycker det ;) För 30 sidor sen hade det kanske kunnat setts som elakt, men inte nu längre.
av Gelis
Nu är ni taskiga mot tjejen, att hon skriver som hon gör beror nog på att hon är tonåring eller har precis gått ur tonåren.
Är en helt annan skrivkultur hos dom yngre, man skriver vad man tycker o känner just för ögonblicket.
Är man uppvuxen med sociala media så blir det förmodligen så här.

Dock så kan jag inte hålla med dig lillarapunzels ( är det din häst som heter så? ) att din farsa är motorkunnig, om han vore det så skulle han tagit ifrån dig nycklarna tills bilen är servad, dvs kamrem och tillbehör bytta innan nästa start.

Bilia har inte tid skriver du, finns det ingen annan verkstad som kan göra detta ( behövs kanske ingen Volvo verkstad ) blir säkert billigare också.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 159

Om de har kunnandet baserat på flera exister[…]

V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Vet […]

Hej ALLA! Tog en snabbkik igår kväll p&[…]

Sova i V60 - någon?