Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kan ju vara lika bra har dom aldrig slagit ner på det förut så lär dom nog gör det den här gången.
Så som dom gjorde med minna led i parkeringsljuset han tycket inte att man skulle blanda blått och halogen ljus nähä men på farsans v70 sitter det exakt samma led lampor från Biltema ihop med halvljuset som är halogen och det har dom inte brytt sig om. Känns nästan bara för att man är ungdom så ska det klagas på allt man gör med bilen hos SBP.
DayDreamer skrev:Kan ju vara lika bra har dom aldrig slagit ner på det förut så lär dom nog gör det den här gången.
Så som dom gjorde med minna led i parkeringsljuset han tycket inte att man skulle blanda blått och halogen ljus nähä men på farsans v70 sitter det exakt samma led lampor från Biltema ihop med halvljuset som är halogen och det har dom inte brytt sig om. Känns nästan bara för att man är ungdom så ska det klagas på allt man gör med bilen hos SBP.
Har ju aldrig besiktigat med uniballs tidigare, har precis beställt stagen. :wink:
White skrev:För ett par år sedan när jag besiktigade frågade han faktiskt om den var trimmad. Jag svarade då att jag inte skulle ljuga utan
svarade att den är trimmad. Han sade då att han bara var nyfiken. Haha! :P

Gamla 945an med sin super-heta B230FB blev anklagad hos bes. för att vara trimmad, bara för att motorn var i bra skick och gick bättre än rosthögen brevid med B230FD :| Enligt honom så var det bara trimmare som hade fint under huven (HMM)
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 291

Extremt varma dagar skulle det kunna bli skillna[…]

Visa din semesterbil(d)

Får det vara 95, 96, 98 eller diesel helt ut[…]

Vad skönt, jag ska ut i justera kopplingsvsje[…]

Intressant detta med att man som privatperson tyck[…]