Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Man måste ju åka snyggt året om! ;)
Användarvisningsbild
av rikrd
Ja man måste ju det! :) Jag köpte nya däck till förra vintersäsongen, så ja lär nog köra på dessa, sitter på 16" original.. :) Men i en perfekt värld hade man ju gärna haft lite större å snyggare fälgar även på vintern. ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, jag med. Nya dubbdäck förra vintern, tänkte att det skulle vara motivation nog till någon som har ett par äldre vinterdäck med större fälg som ville byta men det verkar lönlöst. Konstigt nog, haha! :D

Du ska inte byta ut lite lampor till LED tro?
Användarvisningsbild
av rikrd
Haha, attans då! :)

Jag har inte haft det som nån prio, har funnits annat, men jo, det kanske vore något. Är det krångligt? Eller byter man bara? :)
Användarvisningsbild
av grillchips
LED går ju att få tag i såpass billigt att det är nästan ett måste. ;)
Att byta lyktorna runt om tar 10 minuter, det är mest invändigt som är lite knöligare och då framförallt enheten i taket i fram. Där måste man tydligen löda fast de nya trådarna, det är inget jag gett mig på ännu men beställde en hel drös med LED igår så nu är det den eviga väntan sen ska de bytas ut också. Bagageutrymmet och baksätet skulle min mamma kunna byta. :)
Likaså handskfacket och instegslysena i fram.
Användarvisningsbild
av rikrd
Jaha, lite chockerande(?) nyheter... Idag såldes bilen. :/ Kommer sakna den, men det var dags.. Funderade länge innan beslutet togs.. Vi får se vad det blir nu men något betydligt nyare och som rullat betydligt mindre. :) Just nu kör vi Skoda, lånar sambons farföräldrar! :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Vad nu! Trökigt! Får man fråga varför?
Skoda kan man ju inte rulla i, blir det en nyare Volvo eller spanar du brett?
Användarvisningsbild
av rikrd
grillchips skrev:Vad nu! Trökigt! Får man fråga varför?
Skoda kan man ju inte rulla i, blir det en nyare Volvo eller spanar du brett?
Nja, det var mycket som spelade in, har gått å funderat länge.. Har velat köpa en nyare bil som sagt. Högsta önskan är ny (0mil)Volvo, men det är så mycket pengar som behöver läggas, så kanske blir det(tyvärr)annat märke! Närmast just nu är Kia Cee'd sw 2013. Men ja ska kämpa för en Volvo! :)

Öppnar denna tråd för att stä[…]

På hur många bilar sitter det samma t&[…]

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt

Så då borde jag kolla lmm så den[…]