Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Eirike93 skrev:Bra jobbat! :)

Får känslan att det ser väldigt lätt ut, vilket jag egentligen vet att det inte är!
Det var menat som nåt positivt! :P :D
Tackar!
Haha jo det ser lätt ut ;) Men nu har de ändå vänt så man nästan får gå att leta saker att fixa vilket är bättre än å komma in i garaget och se på långt håll vad som behöver göras ;)
AmazonSleper skrev:Blire original lack? :)
Japp :)
Kompe skrev:Ser ut att gå framåt 8) Fy faan va mycke rost som sätter sig med åren :evil:
Jaa jo de är ju så :)
päpplet skrev:Fan så du har jobbat, sist jag tittade in i den här tråden såg den ju fortfarande ut som ett rostigt lik :shock: :-)-)
Ja jo de har ju hänt endel sen sist :)
Tjena! :D
Pillat lite mer med bilen :)

Målade på bärarmen lite å hjulhuset på båda sidor :)
Bild
Bild
Bild

Så var jag på veteranmarknad idag och fyndade varselljus och en ÄKTA svenne rubins keps! :D
Bild
Bild
Bild

Satt på varselljusen på 240in blev jäkla fint :D
Bild
Bild

Tack för mig :D
Dom där kepsarna har jag för mig kostade 25kr på Svenne Rubins 25års jubileum i Vansbro, och mot slutet av dagen var de gratis för att dom skulle bli av med dom. Har en liggande jag med :lol:
AmazonSleper skrev:Blir nog fin i den blåa, farsan har en 81a i den färgen å är så jäkla snygg på dom tidiga 80talarna :wink:

Ser ni har lika trevligt väder som vi har såg ut sådär när jag klev ut från garaget när jag klev ut ikväll :lol:
Ja dom tidiga 240isarna gör sig bra i blå skepnad :D Usa front, näbbhuv och sen funderar jag på penta fälgar till sommmarfälgar :D
päpplet skrev:Dom där kepsarna har jag för mig kostade 25kr på Svenne Rubins 25års jubileum i Vansbro, och mot slutet av dagen var de gratis för att dom skulle bli av med dom. Har en liggande jag med :lol:
Haha åfan :D Ja betalade 30kr för min för de är kultvärde i den hur de än är :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering