Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
Ja, visst är det mycket pengar men samtidigt får jag ett resultat som jag inte kommer i närheten av själv. Jag tycker det är värt att betala för såna saker som proffs gör om dom gör det proffsigt. Hatar att betala folk som är klåpare.
Användarvisningsbild
av Brainy
Så är det helt klart, jag kommer lämna iväg min. Frågan är bara om det sker före eller efter vintern.

Kostar att vara fin :)
av Rellac
Jisses, jag kanske ska omräkna min prislista som är 1500 för en polering med lackskydd..
Före vintern skulle din lack "må bättre" av, Brainy, men då får man ju nästan vara beredd på att göra det framåt våren igen eftersom man tvättar bilen oftare med mer kallavfettning än under resten av året.
Snygg V70 förövrigt, gillar att det är en 3.2! :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Rellac skrev:Jisses, jag kanske ska omräkna min prislista som är 1500 för en polering med lackskydd..
Före vintern skulle din lack "må bättre" av, Brainy, men då får man ju nästan vara beredd på att göra det framåt våren igen eftersom man tvättar bilen oftare med mer kallavfettning än under resten av året.
Snygg V70 förövrigt, gillar att det är en 3.2! :)
Njae, den var ju nyrekondad av bilfirman när jag köpte den i våras så det känns lite onödigt att bara pröjsa för att få lackskyddet. Då kan jag lika gärna köra ner den lite först så det blir skillnad i putsen efteråt också :)
1500kr!? vart ska jag åka? :)

Stefan: Det ser bra ut och jag räknar med att du är nöjd! :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 40

Har lossat rutan och glidskorna var sönder oc[…]

Felkod P0420 Volvo v70 T4F-12

Tyvärr inte. Släcker motorlampan då[…]

Liten ventil i gasspjället B230E

Motorn tappar tomgången när den bö[…]