Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Update 18-19/3-11
Dom här dagarna har jag faktist inte fått så mycket gjort. Har smält dit rutan.
Bild
Bild
Ni kan ju se själva hur den såg ut innan jag la dit den. Fick dessutom special assistans av tjejen ;)
Sen så har jag hållt på att koppla larmet men det blir de inga bilder av :P

Har en fråga. Fick med ett relä till larmet. Det ska vara till startspärren. Hur ska denna kopplas in? Det är 2 gröna kablar, 1 gul och 1 vit.
Relät har vanliga beteckningarna 30, 85, 86, 87
30 : +
85 : -
86 : signal
87 : Plus matning till förbrukarn.
Jord vet jag vars jag ska lägga men jag vette tusan dom andra. Någon som kanske kan hjälpa?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Fint med hel ruta. :)

Justja det är ju Gällivare marknad i helgen. :wink: Skön tröja :)
AudiRaacing skrev:Måste gå lite off topic och säga att jag är fd Kiruna bo. :)
Jag jobbar i Kiruna, åker hem till Boden på helgerna, så det blir lite mil per vecka med bilen :wink:
av Xynter
Riktigt snygg tröja! Det är ju nästan så att man skulle skaffa en sådan själv. ;)

OT:
Jag har "bott" i Boden i nästan ett år. ;) Det var jobbigt men ganska roligt nu i efterhand.
Mini uppdatering.
Var och hämta ut en Kellen Rotary Master 420 slipmaskin + papper för nerslippning av bagageluckan.

Bild
Bild

Annars så ligger projektet ganska långt nere pga att jag inte har garage och kan hålla på 100% med detta. Men snart är det sommar, och då sparkar vi igång detta ev. Det är ju en ekonomisk fråga också.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]